středa 6. prosince 2023

Adventní kalendář - 6. prosince 2023

 Adventní kalendář

6. prosince 2023


Alex a kamarádka Nadja



Alex je tak trochu rebelka - to je vlastně vidět i na jejím pokojíku.  

1. vyrobila jsem novou postel

2.  upletla jsem polštářky a ušila parádní přehoz. Rozstříhala jsem starší tričko. No co by člověk pro svoje panenky všechno neudělal.

3. miluje kočky, proto má jednu v posteli a nad postelí krásný obraz - taky moje práce.

 

 

 

 

 

Kniha a gramofonové desky - ty mám od sběratelky Mary


V zeleném stojanu má 2 parádní gumové hlavy. Ze 3 hlavy jsem vyrobila kabelku - tu má její kamarádka Nadja.

Zelený stojan je vyrobený na 3D tiskárně. Koupila jsem u nás v Květince.

 

Obraz "kočky a tygra" - fotografii jsem si vytiskla na tiskárně a vybarvila.

 

 

Kamarádka Nadja - šaty - moje práce. Zip na šatech je funkční.

Alex - tričko a černá sukýnka - moje práce  


....................... Holky jdou pařit  -  a kabelku vidíte? .....................

...........................

...............

Švestky v čokoládě   -  nepečené cukroví

1 krabice sušených švestek

2 mléčné čokolády + trochu 100 % tuku (může být i hořká čokoláda - kdo má jak rád)

strouhaný kokos - na obalení

loupané mandle

Vezmeme z krabice sušenou švestku, do švestky dáme 1 mandličku,  přitlačíme půlky k sobě, namočíme švestku do čokolády, vyndáme z čokolády, necháme trochu okapat, obalíme ve strouhaném kokosu a máme hotovo. Obalené švestky dáme do plechové krabice anebo na krásnou ozdobnou misku (jako na fotce - fotka je z Pinterestu).

Pokračování zítra

Přeji pěkný den

Vaše babi Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat