úterý 5. prosince 2023

Adventní kalendář - 5. prosince 2023

 Adventní kalendář

5. prosince 2023

Lilli a kamarádka Zuzka











 

 

 

 

Lilli: Ahoj Zuzko, pojď dál. Musím ti ukázat nějaké nové časopisy - Naše krásná zahrada

Zuzka: Já jsem si koupila nové časopisy VOGUE a vzala jsem si i notebook.



Lilli miluje zahradu a květiny

 

Zuzka je tak trochu na módu - miluje časopis VOGUE.







 

Obraz - moje výroba

Lampička - tu mi koupila moje švagrová - tady nesvítí







a tady dole na fotce - lampička svítíííí

 

 

 

 

 

Svetřík - Lilliana - zkráceně Lilli - moje práce

 




Svetřík - kamarádka Zuzka - moje práce









 

 

 

Časopisy - Naše krásná Zahrada - moje práce

Vystříhala jsem z časopisu malé výtisky - podlepila papírem a vystřihla




Časopisy - Vogue   burda   Cosmopolitan - dárky od sběratelky Mary










Pokojík Lilli -

Pokojík jsme měla již hotový - jenom jsem udělala nějaké úpravy. 

Komoda - upravila jsem takovu nevzhlednou skříňku - polepila jsem ji látkou a ozdobila srdíčkem. 

Noční stolek - ten je nový. Je tištěný na 3D tiskárně. Dokonce jdou otevřít i šuplíčky. 



........................................................

.......................................

.................

Ženevské placičky

1/8 l mléka

140 g cukru moučka

80 g másla

1 dcl rumu  - to všechno přivedeme do varu,  přidáme směs a vaříme 10 minut

(400 g směsi - ořechy, rozinky, mandle, meruňky, kandované ovoce - rozkrájíme na menší kousky)

1. Po 10 minutách přidáme do horké směsi  40 g hrubé mouky - zamícháme a odstavíme

2. Na plech vyložený pečícím papírem děláme lžičkou hromádky

3. Pečeme na 180 °C  asi tak 10 - 12 minut.

Pokračování zítra

Přeji pěkný den

Vaše babi Věrka

2 komentáře:

  1. Babi Lenka zdraví babi Věru, máš to všechno hezké a super vypracované ! Lenka

    OdpovědětVymazat