neděle 12. června 2022

Moje cestování po Praze - 1

Cesta do Prahy - 1

Tak jsem jela s vnoučaty a dcerou do Prahy - cíl: nemocnice Motol

Plán: nemocnice Motol, snídaně u McDonald, Chrám sv. Víta, výstava panenek Barbie na pražském hradě, nemocnice Motol, oběd, botanická zahrada a zpět domů. No a samozřejmě  - jízda pražským metrem. 

V půl sedmé se jelo metrem na snídani do McDonald - metro prázdné, jenom sem tam nějaký ten človíček. Fotku nemám. Ale zato mám tuto fotku, poznáváte?




Foceno z okna u Mekáče

Tak jsem cvakla Václava na koni - ale zato Terezka není moc vidět. Tak teda ještě jednou, tady se zbytky snídaně. 

A teď huráá na hrad



Vlevo ještě jeden pohled na Prahu a vpravo už Chrám sv. Víta

A šup šup do muzea hraček na pražském hradě
Samozřejmě nesmí chybět razítka a vizitky - Chrám sv. Víta,  Pražský hrad, muzeum hraček






Plno krásných fotek. 

Fotek mám plno, ale nejpovedenější je asi tato. Paráda co????

Jak se jezdí v Praze metrem?
Vesničan není až takový znalec. Ale já už jsem nyní taky znalá jízdy metrem.
Když totiž vystoupíte z metra a ženete se na jezdící schody - 
tak vesničan si na ně stoupne tak jak se mu to povede. Vlevo, vpravo, doprostřed.

CHYBA

Když si totiž stoupnete na jezdící schody, tak vždy VPRAVO. 
Levá část schodů by měla zůstat prázdná.  
To aby pospíchalisti mohli spěchat.

Když nemáte v baťohu místo na velkou svačinu - tak jdete někam na oběd.
Ale kam?
KOBYLISY - restaurace Rodr


Restaurace Rodr - moc útulné prostředí
perfektní obsluha a výborné jídlo.
Všem nám moc chutnalo - vřele doporučuji. 


Naše poslední zastávka byla Botanická zahrada - skleník Fata Morgana.




Výlet se vydařil. Příště pojedeme v listopadu. Snad se zase zadaří.

Přeji pěkný zbytek dne
Vaše babi Věrka


2 komentáře:

  1. Pri tej veľkej postave "obrovi" zo Star Wars vyzerá Terezka ako lilipután. Krásny rodinný výlet ste mali.😎 Díky za typy jazdenia metrom, keďže som ešte v Prahe nebola. Tú výstavku bábik by som si i ja rada raz pozerala.😊 Dostal ma názov botanickej záhrady Fata Morgána.😃

    OdpovědětVymazat