čtvrtek 16. června 2022

Moje Goddess a Petra Stehlíková

 Holiday Barbie Doll African American AA 2011 

a

spisovatelka Petra Stehlíková




Jak a čím začít. 
Tak asi takto: 
přes Moniku (Iski Kavická) se ke mě dostala tato krásná Goddess, nahatá.
A protože v originále má na sobě krásné zelené šaty - rozhodla jsem se že jí také jedny zelené upletu. 
Upletla, ale 2x jsem párala. Nelíbila se mi spodní část šatů - teda sukně.
               

Tady na fotce vlevo má límec od šatů dole a vpravo mí límec od šatů zdvižený nahoru.




Tentokrát jsem vyzkoušela tak trochu něco nového, výstřih je jako nakřivo. No on výstřih má být nakřivo. 
Původně měla být sukně široká, ale to se mi nelíbilo, tak jsem párala. Nakonec jsem udělala úzkou sukni s velikým - tedy hooodně velikým - rozparkem.




Náušnice a náhrdelník - moje práce.


     A když pletu - tak mezi tím ráda čtu. Moje dcera mě navedla na zajímavé knížky od
                       spisovatelky Petry Stehlíkové - fantasy romány.

A protože bylo minulé úterý v Sokolově v knihovně takové to povídání se spisovatelkou Petrou Stehlíkovou, tak jsem si honem přečetla její knížky.
Samozřejmě jsem si nechala dát její podpis do mého "Pivního deníčku".



A nechala jsem knížku - tu z knihovny - podepsat.



Velice krásné odpočinkové čtení - moc se mi knížky líbily. Celkem prý bude 5 knížek. 
Tak už se těším na další díl. 



Jo já když pletu - tak taky pářu. No jo no, nedá se nic dělat. Když chci mít hezké šaty, musím párat.


Přeji krásný den
Vaše babi Věrka

2 komentáře:

  1. Panenka je krásná a šaty povedené, i když daly spoustu práce, stálo to za to. Akorát nechápu, jak u pletení čteš... To jako zároveň, nebo každou činnost zvlášť?

    OdpovědětVymazat
  2. prekráasna Goddesska. Je veľmi málo zástupkýň tejto tváre, ktoré by sa mi nepáčili.🥰
    Šaty si je spravila krásne.🙂 Človek by pri tom páraní nepovedal, čo z toho nakoniec vzniknú šaty. Pri tých šperkoch som si myslela, že sú Mattel, pokým som si neprečítala, že si ich vyrobila. Krásne.😊

    OdpovědětVymazat