středa 12. ledna 2022

Moje BoHo parta


 Moje BoHo parta

Dneska bych Vám ráda představila moje děvčata oblečená ve stylu "Květinové děti"


Bylo léto, horké léto - a děvčata se na zahradě fotily


Prolezla jsem Pinterest - udělala jsem se chytrou - to abych věděla co všechno můžu těm svým děvčatům obléknout. Snažila jsem se. Takže holky dostaly na sebe to, co bylo doma po šuplíkách a skříňkách. 


Cali Girl Horse Adventure Summer - tvář Summer
Šaty jsem dostala jako dárek
Ozdobu do vlasů jsem vytvořila já sama 


Cali Girl So Excellent Earrings - tvář Generation Girl
Šaty jsem šila já - našla jsem kousek dederonu
Ozdobu kolem krku - její původní


Beach Fun Barbie - tvář Generation Girl
Svetřík -  moje práce, kalhoty jsou její původní
Souprava šperků - vytvořila Janička Marešová


Dancing with the Stars - Samba - tvář Generation Girls
Šaty a náušnice - dárek od Mary Maria Korček

BMR 1959 Doll Long Braids - tvář Mbili
Šaty - moje práce
Náušnice - Janička Marešová


DOTW - Argentina Barbie doll - tvář Teresa
Tričko a kabát - moje práce. Kalhoty- ty jsem někdy dávno dostala
Náhrdelník - Jana Marešová

 

Fashion Fever Lara - tvář Lara/Ana
Šaty - moje práce (asi ponožková vlna)
Náhrdelník - taky moje práce, vyrobeno z náušnice


Barbie Look Doll BoHo Festival 2016 - tvář Aphrodite
Její původní oblečení

Cali Girl Horse Riding Lea - tvář Kayla
Její původní oblečení
Čelenka - moje práce, udělaná ze zbytku korálků



Barbie Doll Jewel Sun - tvář Teresa
Šaty - moje práce
Náhrdelník - moje práce. Sice se mi moc nelíbí, ale k těm dlouhým šatům se docela hodí
Náušnice - Jana Marešová


Tady je ještě plno krásných náušnic a náhrdelníků. Ty jsem ani nevyužila  - od Jana Marešová a Irena Mannová

Možná využiju příště - za dárky ještě jednou moc děkuji.

Přeji všem krásný den
Vaše babi Věrka


7 komentářů:

  1. Věrko, krásně jsi děvčata oblékla. Moc jim to sluší.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, krásné letní modely. Moc jim to sluší a muselo to dát práce, šít takové miniaturní oblečky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Aká krásna skupinka boho dievčat, neviem, na ktorú pozerať skôr.😍 Ako som Ti už na FB písala. Milujem už pár rokov boho štýl obliekania🥰, ale aj interiéru, toho však menej. Rada v tomto štýle v letnom období outfitujem svoje dievčatá a aj sama mám pár outfitov na nosenie. Preto rada šijem presne také šaty aké som Ti poslala.😁
    Skvelo si sa vyhrala. Páči sa mi ten s dlhým svetrom, ten z dederónu a vždy sa mi páčila komplet i Barbie, ktorá je v tomto štýle vytvorená. Tá látka kvetinová je super, dobré retro, ktoré sa pre boho hodia. Máš super zbierku šperkov. Krásne si tvoríš a aj krásne dostávaš.😊

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je pěkná parta, líbí se mi nejvíc ty dlouhé pletené šaty na Terezce. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná parta a opravdu stylově oblečená, to se moc povedlo :-)

    OdpovědětVymazat