pondělí 17. ledna 2022

Jak tvořím pokojíky pro moje panenky

 Jak tvořím pokojíky pro moje panenky

Pokojíky pro moje panenky tvořím z velkých papírových krabic. 

Uříznu dvě strany, polepím papírovou tapetou nebo látkou. 



Jako podlahu mám samolepící tapetu koupenou v Lidlu. Stěny - to je obyčejná papírová tapeta.
Dvě zbylé stěny z krabice - tak ty nevyhazuji - 
taky potapetuju a používám jako náhradní stěnu    


A hned jsem zkusila postavit krb. 
Světlý krb postavený u světlého pozadí - to se mi nelíbilo.


Hned jsem využila zbytek krabice - je potažená látkou 
Krb před tmavým pozadím se mi líbí




Velký vzor se mi nelíbí, tak jsem zkusila zakrýt jiným kusem potapetované krabice 


Potapetovaných krabic už mám víc a takto je mám uložené - pěkně naskládané na sobě 
Nezabírají skoro žádné místo - jen ta první, největší 


Pokojík s oknem - zkouším různé druhy záclon a nábytku



Tohle je konečná verze pokojíku s oknem


Zbylé strany z krabic používám různě - na rychlé focení anebo když se mi líbí 
nějaká pěkná fotka z nástěnného kalendáře
Foto upevním pouze špendlíkem 


Pohodička u krbu - koupel v dřevěné vaně - 
foceno jen tak narychlo - bez kytek, obrazů a ozdob
 
Nové okno do obývacího pokoje 
Samotné okno je z překližky - natřené bílou barvou
Karton je potažený papírovou tapetou
 

      
Přeji pěknou sobotu a neděli
Vaše babi Věrka

10 komentářů:

  1. Věrko, Tvé nápady se mi moc líbí. Příště krabici nevyhodím, ale zkusím vytvořit pokojíček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začala jsem dělat koupelnu, ale došel mi materiál. Snad co nejdříve dokoupím. Tak momentálně pletu nové šaty.

      Vymazat
  2. Perfektné Vierka. Ja používam nakrájaný odpad z drevodosky a kúsky plávajúcej podlahy. Netapetujem,len si kúpim nejaký zaujímavý baliaci papier a ten po čase vymením a použijem inde. Len s pripínaním je to horšie. Tvoj nápad je perfektný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že dřevotřísku jsem nechtěla použít. Zase jí nemáme doma tolik. A u těch kartonových krabic je výhoda že můžu na připevnění čehokoliv použít špendlík anebo takové ty barevné připínáčky.

      Vymazat
  3. Věruško, Ty si vyhraješ! To se mi moc líbí, mám to taky ráda... Šikulka jseš. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad a variabilní. Já to mám nalepené na kartonu, ale moc to nepoužívám. Ty tapety z lidlu jsou super, mám jich x, ale jak jsou tenké, tak se ty krabice ještě musí polepit klasickým papírem, protože jinak prosvítá struktura té krabice a to mi vadí.

    OdpovědětVymazat
  5. Vynikajúca práca Věrka. Super to máš vymakané.👌👍 Úplne si to vymyslela podľa "mojich" predstáv. Páči sa mi izba s rohovým oknom.😍
    Ja na tvorbe pozadí pracujem už skoro 10 rokov. Začínala som najskôr len so šatkovými látkami, potom som si vytvorila tiež z kartónov z Lidla, neskôr z väčších z Kauflandu, pozadia typu jedna "stena". Mala som ich aj 10 typov otapetovaných rôznymi tapetami. Vždy mi však boli príliš krátke, keďže moje provizórne diorámy boli priestorovo širšie. Neskôr som si ich postupne dala preč a vytvorila si jednu univerzálnu "dvojstenu" s bielymi tehlami, ktorú používam pri interiérových i exteriérových foteniach. Tá sa mi už však rozpadá, potrebujem nutne novú a ešte dokonalejšiu. Medzi tým však vymýšľam nové typy stien zo zatepľovacej peny, pretože tá je pevná a nevykrúca sa po čase ako kartón. Síce tvrdší kartón je tiež pevnejší, ale je to kartón. Keďže sa snažím o dokonalosť, chcem už pracovať s kvalitnejšími materiálmi, aby vyzeralo všetko, čo najreálnejšie.😊

    OdpovědětVymazat