čtvrtek 6. ledna 2022

Co mám jak a kde uloženo

Co mám jak a kde uloženo

 Naše holky a kluci potřebují plno oblečení - svetříků, sukní, kalhot,

 kabelek, bot, náramků, náušnic a jiných různých důležitých věcí 

Ale kam s tím?

Kde máte všechny tyto věci uložené vy?

Někdo má uložené věci v krabicích od bonboniér, v plastových sáčcích... 

Já takto:

Dostala jsem 2 větší krabice od zákusků: hurááá tam dám svetříky a pletené šatičky pro Barbie 





Nakupuji plno panenek u Moniky (Iski Kavická) a panenky posílá v takových pěkných krabicích, tak jsem je využila na oblečení - kalhoty, sukně, kabáty .....


Každou krabici mám pěkně označenou, to abych nemusela dlouho hledat


Tady mám kabáty - ty mám bohužel zatím jenom 3 kusy. 
V krabici jsou ještě overaly - krátké nohavičky. 


Spodní prádlo, plavky, punčochy, zástěry


Sukně nepletu - ty šiju. A když už mám po ruce nějakou látku - tak potom
je to sukně úzká, široká, dlouhá, krátká .


Kalhoty taky nepletu - a tady mám taky pořádný výběr. 



Můj chlap chodí nakupovat do Globusu a sem tam nakoupí nějakou dobrotu v těchto 
plastových krabicích. To jsem hned využila pro moje holky a kluky.


Zásoba bot - vysoké, polovysoké, nízké.
Nízké jsem rozdělila ještě do menších krabiček - zvlášť růžové až červené 
a zvlášť barevné. Dvě malé krabičky se vejdou do jedné velké krabice.


Klobouky - výběr docela pestrý - koupené, uháčkované, darované


Šály - pletené, šité. Dokonce mám i kousek králičího kožíšku. 


Kabelky - ty jsem rozdělila do 3 krabiček.
Toto jsou kabelky které měly panenky u sebe - originál.  


Háčkované kabelky - k různým šatům jsem někdy uháčkovala i kabelku. 


A tady jsou kabelky - plastové, papírové, látkové. 
Některé koupené, některé darované. 


Tady jsou věci pod názvem  RŮZNÉ.
Vyráběla jsem sama nebo jsem koupila. A plno věcí je darovaných.


Šperky - to byl kámen úrazu. Dlouho jsem nevěděla jak je uložit.
Nakonec jsem vymyslela toto - myslím že to není špatný nápad.
Pěnovku jsem seřízla přesně podle velikosti krabičky, mám vždy dva kousky 
pěnovky v jedné krabičce.


Tady mám krabice pěkně na sobě, a je hezky vidět co v které krabici mám. 



Zatím jsem spokojená, možná že některé věci ještě vylepším. 
Jak máte uložené svoje věci pro panenky Vy?

Přeji pěknou sobotu a neděli
Vaše babi Věrka

19 komentářů:

  1. Věrko, máš oblečky a další věci pro panenky moc hezky uložené. Ty krabice od Moniky jsou opravdu šikovné.
    Já mám panenky různých velikostí a oblečky pro ně jsem měla v různých krabicích. Jenže krabice se plnily a tak jsem si koupila větší krabici a vše tam poskládala. Ovšem děsím se chvíle až mi tam začne hospodařit vnučka. Boty mám v různých platových krabičkách. Potřebovala bych pro panenky samotnou místnost, kde by bylo všechno uložené, takhle je to u nás jako ve skladišti. Samá krabice.

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, taky jsem měla oblečení v různých krabicích. Pořád otvírala a zavírala krabice a hledala kde co mám. Teď mám krabice ve stejné velikosti, poskládané a nadepsané. Paráda, už nemusím nic hledat.

    OdpovědětVymazat
  3. krásné, nádhera, jak je to přehledné a ty oblečky takhle spolu vypadají úžasně :-) od Moniky mám taky schovanou šikovnou krabici, já mám v jedné velké krabici oblečky domácí výroby a pak v jedné truhličce boty apod. a v další původní oblečky, pokud je momentálně panenka nemá na sobě, horší je to s dalšími hračkami z dětství, to jsou schované v úložném prostoru postele bez nějakého systému

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám těch krabic s oblečením trochu víc než je na fotce. A v jedné krabici mám taky původní originál oblečení pro Barbie.
    Pod postelí mám v takových placatých umělohmotných krabicích korálky, mašličky, stužky, látky na šití.

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, zdravím. Máš to všechno perfektně uspořádané, roztříděné.Tolik oblečení jako mají Tvoje panenky nemám ani já... Já mám takovýhle pořádek jen ve věcech na ruční práce. Měla jsem to všude možně, pořád něco hledala, mám toho opravdu hodně. A tak jsem nakoupila taky plastové prúhledné krabičky různých velikostí, a jsem spokojená. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni já mám na tvoření taky plno věcí. Tak to budu muset taky dělat ještě článek. Plastové průhledné krabičky jsou fakt nejlepší.

      Vymazat
  6. Mám to podobně v krabicích, ale tříděné podle typů tělíček. Botičky mám v krabičkách od bonboniér tříděné podle barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám jenom Barbie a pár Integrity Toys. Na IT panenky mám věci zvlášť. Právě že krabičky od bonboniér se mi na boty nelíbilo, není vidět co v krabici je.

      Vymazat
  7. No to je super 👏🏻 já miluji krabičky, jsem krabičkový maniak 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám že já jsem asi taky krabičkový maniak. Ale jinak jsme v pohodě, viď?

      Vymazat
  8. To je nádhera 😍 ja to mám všetko v jednom veľkom boxe.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za pochvalu. Já kdybych měla všechno na jedné hromadě - tak se v tom budu prohrabovat a nic nenajdu.

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to pekne vytriedené. Ja to tiež mám po krabiciach a krabičkách. Len mi niekedy trvá kým niektoré veci nájdem. Mám spústu nábytku a rôznych doplnkov.

    OdpovědětVymazat
  11. Máš to pěkně vytříděné. Taky to mám tahle po krabicích, protože jinak bych se z toho asi zbláznila. Já skladuju v krabicích od IT panenek. Akorát zjišťuju, že asi budu muset rozdělit gatě a sukně, už se mi to nevleze. Akorát šperky nemám tak hezky uskladěné, ty mám v krabici v pytlíkách...

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno je moc pěkně uložené :-).

    OdpovědětVymazat
  13. tak tomu říkám pěkně uklizeno. je to paráda. Já si pořídila průhledné boxy, abych viděla obsah, ale je tam toho tolik, že stejně pořád přehrabuju...

    OdpovědětVymazat
  14. Máš to krásně naklizené. To já v tom mám pěkný binec. Průhledné krabičky z nákupů používám také, je to praktické. S uložením šperčíků to máš skvěle vychytané, bezva nápad.

    OdpovědětVymazat
  15. Máš to moc pěkné a systematické,to se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  16. Věrka ty aj v tomto usporiadaní oblečenia a doplnkov máš neskutočný poriadok a systém, čo sa mne ako "monkoidnému" človeku veľmi páči. Takto si to predstavujem u každej zberateľky bábik, čo má veľa oblečenia a doplnkov.🥰
    Ja mám 6 malých krabíc, v ktorých mám podelené oblečenie podľa typu v sáčkoch (sukne, tričká, svetre a pod...), oblečenie pre Kenov je dvoch krabiciach. Neskôr som pridala veľkú krabicu výlučne pre šaty a spoločenské oblečenie. No, stále s tým nie som spokojná, pretože sa mi krčí v sáčkoch.😑
    Topánky mám v troch plastových šuplíkoch, to sú také malé plastové skrinky, ktoré sa predávajú na kancelársky stôl. Rovnaké dva, ale vo väčších rozmeroch mám jeden pre kabelky a druhý pre šperky. V oboch boxoch som už plná, pretože mám stále viac kabeliek a šperkov aj kvôli kamarátke Katke/zmrzlinke. S uskladnením šperkov nie som spokojná, v tom boxe sú šperky uložené podľa typov ešte do väčších plastových vrchnákov od fľašiek.😃
    Preto si ma so svojím uskladnením šperkov inšpirovala. Budem to raz všetko musieť nafotiť. S inými doplnkami nemám problémy, sú umiestnené v oboch mojich Barbie domoch.😊

    OdpovědětVymazat