středa 8. prosince 2021

Adventní kalendář - 9. prosince 2021

 Adventní kalendář

9. prosince 2021


Hanka:  Zase uklízet, už mě to nebaví. Já už chci péct pečivo.
Mamka:  Haničko moje zlatá, taky se dočkáš. 


Dneska Danka lenoší? Ne ne, uklidila si svůj pokojík, trochu odpočívá.


Dneska pracuje Hanka, vytírá novým koštětem. To jí to jde, co? A má novou zástěru.


Musíme mamce přece jenom trochu pomoct, nechci aby dopadla jako ta ženská na té fotce.

Danka : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll
Hanka : Cali Girl Lea

.......
.....
...

Dneska si prohlédneme pohlednice s andílkama. 







Zítra pokračování
Krásný den s andílkama 
přeje babi Věrka


7 komentářů:

  1. Věruško, panenky mají prima bydlení. Já jsem dělala vnučkám domeček pro panenky s nábytkem, koupelnou, kuchyní... a moc mě to bavilo, mám to taky na blogu. Staré pohledy màm moc ráda. Hezké dny přeju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Určitě se na tvůj nábytek pro panenky podívám. Já dělám ráda pokojíčky z velkých kartonů. Otapetuju papírovou tapetou anebo látkou. Na věšení ozdob používám špendlíky - ty jdou krásně zapíchnout právě do papírových kartonů.

      Vymazat
  2. Věrko, také bych potřebovala nějaké pomocnice na předvánoční úklid. ;-)
    Pohlednice s andílky jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já před vánocema moc neuklízím, jenom to nejnutnější. Taky nechci dopadnout jako ta mamina na obrázku.

      Vymazat
  3. Tak ta pohlednice s tím co paní před Vánocemi provádí a pak odpadne, to je děsivý. Já mám doma vánoční pohodu, nehodlám se zlikvidovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kočky poslušne upratujú,ušila si novú zásteru a vyrobila metlu,takže aj Ty pracuješ každý deň - vytváraš nové rekvizity a fotíš. Nápad adventný kalendár ako príbeh ma zaujal až tak,že by som ho raz rada zrealizovala s Máriou,no museli by sme vymyslieť príbeh ušitý na naše rekvizity a diorámy.No tohto roku sme demotivované,niekedy si myslíme,že v tomto rýchlom konzume by stačilo mať 24 holiday rób,odfotiť IT či drahšiu Barbie s 1 vianoč.prvkom a malo by to väčšiu odozvu ako tvoriť diorámy a rekvizity.Na druhej strane sú mnohí (ako Ty),ktorí sa doslova tešia na každý deň a všimnú si všetky maličkosti,čo sme vytvorili.Kreslené pohľadnice s anjelíkmi mám rada,2.mi je povedomá.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje dievčatá toľko počas adventu pracujú, že sa podľa mňa práve blížia k tej mamine, ktorá počas finále už na Vianoce zaspala.😁
    Máš krásne zelené záclony vytvorené, aj zástera sa s metlou vydarila vyrobiť.
    Zatiaľ vianočné pohľadnice s anjelikmi u mňa vedú. Sú všetky rozkošné.😇

    OdpovědětVymazat