čtvrtek 9. prosince 2021

Adventní kalendář - 10. prosince 2021

 Adventní kalendář

10. prosince 2021


Někdo zvoní
Mamka:  Hani běž se podívat kdo zvoní.
Hanka  :  Jééé mami přišla teta Zuzka. Ahoj teto.
Teta      :  Ahoj holky, co děláte?
Mamka:  Teď už nebudeme dělat nic. Dáš si kafe? 
Hanka   : Teto ségra našla starý album a v něm jsou krásný vánoční pohlednice, podívej.









Nádobíčko jsem koupila na srazu Panenkářek v Praze. 


Danka  : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll
Mamka: Barbie Anemone by Christian Louboutin
Teta     : Barbie Tip Model Hair wear

.......
.....
...

Dneska jsou na řadě Ladovky - krásné pohlednice








Zítra pokračování
Přeji krásný den 
Vaše babi Věrka


6 komentářů:

  1. Věrko, posezení u kávy je v adventním čase příjemným zastavením. Ladovy pohlednice mají kouzlo. Můj muž mi podle jedné udělal sáňky pro panenky.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano musíme si taky občas sednout s kávičkou a jenom tak vychutnávat den. To máš hodného muže když ti udělal pro paneneky sáňky.

      Vymazat
  2. Tak ten riadik je skvelý a už máte aj napečené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vloudila se mi chybička, vánoční pečivo budou holky teprve pést.

      Vymazat
  3. Kávičkovanie v hocijakom čase je také rituálové predelenie dňa,ja osobne milujem, keď je teplo a mám čas piť vrelú kávu na lódžii a pritom čítať napr. časopis o bývaní.Ten príborík je veľmi pekný a teta sympatická.Ladove pohľadnice aj knižky sa viažu na moje detstvo,majú svoje zimné čaro,minimálne raz mi takúto knižku priniesol Ježiško.

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem kávičkovanie a posedenie pri káve v čase adventu má ešte väčšie čaro.😊🎄
    Návšteva tety určite rodinku potešila. Páči sa mi, že mamine i tete si vytvorila krásne pletené veci. Tanieriky a ostatné príbory sú krásne miniatúry.😍
    Ladove pohľadnice dostávam v novom šate posledné tri roky na Vianoce od našej Ruženky. Tá má veľmi rada tieto kreslené obrázky.😀

    OdpovědětVymazat