úterý 7. prosince 2021

Adventní kalendář - 8. prosince 2021

 Adventní kalendář

8. prosince 2021


Taťka :  Holky kde je vůbec mamka?
Danka:  Mamka šla nakoupit nějaké dárky. To jsem zvědavá co všechno přinese.
Hanka:  Mamka ti to tak řekne, to by nebylo žádný překvápko pod stromečkem.
Danka:  A tati kdy půjdeš nakupovat dárky ty? Co koupíš mamce?
Taťka :  To ještě nevím. (Potutelně se usmívá, copak se mu asi honí hlavou? Asi myslí na to 
              co viděl oknem na Mikuláše)


Lenošení



Na dárky jsem potřebovala nějaké tašky, tak jsem šla vyrábět. Vzala jsem velkou papírovou nákupní tašku, rozstříhala a udělala dvě velké nákupní tašky pro panenky.




Mamka : Barbie Anemone by Christian Louboutin
Taťka    : Color Infusion Miles Morgan
Hanka   : Cali Girl Lea
Danka   : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll 1998

.......
.....
...

Dneska si ukážeme krásné pohlednice se zvonečkama






Zítra pokračování

Přeji pěkný den

Vaše babi Věrka

7 komentářů:

  1. Věruško, Tvůj panenkový seriál se mi líbí. Hned bych si taky u Tebe prohrála... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Už přemýšlím že vyrobím nový gauč, tak budu mít zase tak trochu nový nábytek.

      Vymazat
  2. Věrko, i chvilka lenošení před Vánocemi by neměla chybět. Mamka zatím donesla spoustu dárků. Moc se mi líbí nákupní tašky, máš bezvadné nápady a umíš je i realizovat.
    Měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Chtěla jsem vyrobit právě nějaké tašky, ale z čeho? Tak mě napadly právě nákupní tašky z Lidlu, dobrý nápad viď?

      Vymazat
  3. To je pořádná kupa dárků ;-) Krásné zvonečkové pohlednice :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie tašky sú výborný nápad.Ono sa to nezdá,no vyrobiť tašky,zabaliť mini darčeky si vyžaduje nielen čas,ale aj trpezlivosť.Mamka nám predviedla krásny kožuch.Takéto pohľadnice sa mi páčia,najmä v mojom detstve leteli a tie 1. dve som určite držala aj v rukách.

    OdpovědětVymazat
  5. Vianočné nákupy sú veľmi dôležitou vecou, ktorú i ja aplikujem v každom adventnom kalendári. Skvelé tašky z reálnych si im vyrobila.👍 Aj mne sa páči mamkin kožuch. Tatkove tričko mali presne také moji Kenovia z detstva.😁
    Pohľadnice so zvončekmi jednoducho k Vianociam patria.😊

    OdpovědětVymazat