pondělí 6. prosince 2021

Adventní kalendár - 7. prosince 2021

Adventní kalendář

7. prosince 2021


Hanka :  Konečně žádný úklid, tak se můžeme podívat na Vánoční pohlednice. Kde je album?
Danka :  Už ho nesu.
Hanka a Danka si prohlíží Album a dívají se na staré krásné pohlednice.








Vytvořila jsem 3 krásné Adventní věnce - tady je jeden z nich


Hanka : Cali Girl Lea
Danka : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll

.......
.....
...

Děti, zvířátka, stromeček







Pokračování zítra
Přeji krásný den
Vaše babi Věrka

 

5 komentářů:

  1. Věrko, máš můj obdiv, že umíš vytvořit tak miniaturní věci. Album je nádherné i adventní věnec se Ti moc povedl. Líbí se mi i další várka pohlednic.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc moc děkuju. Album mi dal zabrat. Musela jsem vymyslet jak zmenšit normální velké pohlednice, ale nakonec se zadařilo. Malé fotky jsou vybarvené přesně podle velkých přáníček.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný věnec i skvěle propracované album :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Konečne si slečny oddýchli,aby si užili trochu adventnej nostalgie.Ten album je veľmi pekná miniatúra a aj výborný nápad.Venček-svietnik je veľmi pekný,páči sa mi,že si zohnala tak maké hviezdičky.Ja som našim Barbienám za viaceré roky (od detstva dcéry) vyrobila takéto vo veľkom počte,no postupne mám pocit,že tie úplne prvé by sa hodili pre Tonnerky a tak ich stále zmenšujem,no je dosť ťažké zohnať úplne malinké ozdoby,aj najmenšie gule sme si doma vyrobili z gorálkov.To isté platí aj na kvetiny,naposledy som kúpila čierne ružičky z papiera (KIK),no chcela by som ešte menšie.🙂Takéto pohľadnice sú obľúbené v nemecky hovoriacich krajinách,aj my sme zopár dostali zo Švajčiarska,myslím,že bodujú u detí.

    OdpovědětVymazat
  5. Dievčatá si počas adventu i konečne oddýchli a v kľude si pozreli album s pohľadnicami.😊 Som rada, že vianočný vankúš o do mňa dostal opäť využitie. Páči sa mi svietnik, ktorý si pre nich vyrobila.
    Ako vidím, pohľadnice sú dosť nemecky orientované. Tvoja švagriná má krásnu zbierku týchto retro vianočných pohľadníc.🙂

    OdpovědětVymazat