neděle 5. prosince 2021

Adventní kalendář - 6. prosince 2021

 Adventní kalendář

6. prosince 2021


Mamka:  Krb máme ozdobený, ubrus je na stole, tak jdeme zdobit okna. Utřela jsem prach 
                ve vitríně,  tak musíme naskládat ty naše serepetičky zase zpátky.   
Danka  :  Jéé já budu věšet ozdoby do okna a Hanka ať dá do vitríny všechny věci.  
Hanka  :  Tak to se těším. A mami proč to všechno nevyhodíš? Vždyť už to není moderní?
Mamka:   No jo, když mě je líto to vyhodit. A  něco mám i po mojí mamce, tak je to tak trochu
                 památka.  


Kýbl s koštětem a hadrem tam stojí v obýváku pořád. Snad ho některá z holek uklidí.



Ozdobu máme na okně - dostala jsem hvězdičky a tak jsem vytvořila krásnou ozdobu do okna. 


Ozdoby ve vitríně - dostala jsem jako dárek. Hrozně moc se mi líbí ten budík. 


Mamka: Barbie Anemone by Christian Louboutin
Hanka  : Cali Girl Lea
Danka  : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll 

.......
.....
...

Dneska si ukážeme krásné pohlednice s jablíčky. 







Zítra pokračování 
Tak jak se Vám líbí vánoční pohlednice?
Přeji krásný prosincový den
Vaše babi Věrka














9 komentářů:

  1. Véruško, zdravím. Ty si umíš krásně hrát, je mi to velice blízké. Vzpomínám na dobu, kdy se posílaly pohledy. Bylo to moc hezké, určitě hezčí než esemesky. Měj se pěkně. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko moc děkuju. Ráda si hraju a hlavně tvořím.

      Vymazat
  2. Věrko, děvčata jsou pilná a předvánoční úklid hezky pokračuje. Ty miniaturky se mi moc líbí, pár jich také mám. Moc se mi líbí i pohlednice s jablíčky.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko miniatury jsem dostala od hodné paní učitelky od nás ze školky. Pohlednice s jablíčky se mi taky moc líbí, mám je i doma v misce, právě s ořechama.

      Vymazat
  3. Miniatúry sú fakt cool a mne sa páčia aj tie tvoje nadýchané vypraté zelené záclony

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tinko moc děkuji. Jsem ráda že se ti můj kalendář líbí.

      Vymazat
  4. Moc hezké dekorační předměty ve vitrínce i ozdoba v okně. A pohlednice s jablíčky, to je klasika ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mamka a dcérky nám zase predviedli nové outfity (ako v mexickej telenovele) a narobili sa (ako v českom seriáli).Miniatúry v poličkách sú skvelé,naše Barbieny majú tiež takýto malý mažiarik.Tento typ pohľadníc som nikdy nekúpila,vždy ho predbehli stromčeky,krajinky,gule,zvončeky,bábiky...🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Vždy som v nemom úžase, kde na tie miniatúrne vázičky, šálky a pod. vecičky chodíš.😲 Dievčatá si toho ešte do Vianoc poriadne odpracujú.😀
    Páči sa mi Tvoje rohové okno s výhľadom. Pohľadnice s jabĺčkami nie sú moja šálka kávy. Mám rada oveľa viac iné vianočné motívy.😊

    OdpovědětVymazat