sobota 4. prosince 2021

Adventní kalendář - 5. prosince 2021

Adventní kalendář

5. prosince 2021


Danka a Hanka lenoší v obýváku na gauči a dívají se na televizi.

Hanka volá na mamku:  Mami, co děláš?
Mamka                        :  Potahuju v ložnici peřinu.
Hanka                          :  Mami když už uklízíš tu ložnici, nechtěla bys konečně vyhodit
                                        ten obraz co máte s tátou nad postelí?
Mamka                        :   No to teda v žádným případě, to je obraz po babičce. 
Danka                          :  A mami kde je táta?
Mamka                        :  Nevím, někde venku.
Taťka   : tak ten je za oknem a okukuje? maminku jak potahuje peřiny (maminka má na sobě 
               červené spodní prádlo a na hlavě Mikulášskou čepici) 


Tak toto je ten krásný obraz co zdědila mamka po babičce a nechce ho vyhodit. 


Dlouho jsem hledala vhodný obrázek. Nakonec jsem našla krásnou pohlednici, ale nechtěla jsem ji rozstříhat. Tak jak to udělat aby byl "obrázek" a přitom nerozstříhat pohlednici?  Dozvíte se 25. 12. 2021


Spodní prádlo a mikulášská čepice je moje práce. Snad se trochu povedlo.


A tady už vidíme za oknem tatínka. Zrovna zdobil na zahradě stromek, dával na něj světýlka. Otočil se a co vidí? No přeci mamku jak potahuje peřiny a má na sobě super oblečení. Neodolal a šel se podívat ................






Mamka : Barbie Anemone by Christian Louboutin
Taťka    : Color Infusion Miles Morgan

.......
.....
...

A když už je ten Mikuláš, tak dáme pár pohlednic s mikulášem a sněhulákem








Zítra pokračování
Přeji krásný pohodový den
Vaše babi Věrka

 

6 komentářů:

  1. No,nečudujem sa ,že sa tatko pozeral,keď sa mamka nahodila takto sexy mikulášsky...Si šikovná,keď si uštrikovala tento outfit,aj nápad je skvelý.Pohľadnicový trik som už odhalila,no neprezradím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. To jsem ráda že se nápad líbí, já jsem se při focení dost nazlobila, panenka je na MM tělíčku. Nápad dobrý, ale jak nafotit aby to vypadalo alespoň trochu realisticky, to byl oříšek.

      Vymazat
  2. Věrko, dnešní příspěvek do kalendáře je bezvadný. To se to taťkovi okukuje, když má mamka sexi prádélko a mikulášskou čepici. Taky, vím jak jsi obrázek udělala, ale neřeknu.
    Dnes jsem také povlékala, ale taťka mě u toho neokukoval. Nemám totiž takové sexi prádlo.
    Měj krásnou druhou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Já taky nemám žádné sexi prádélko, takže povlékání peřin se konalo bez okukování.

      Vymazat
  3. podarené- scéna-príbeh aj outfit

    OdpovědětVymazat