pátek 3. prosince 2021

Adventní kalendář - 4. prosince 2021

 Adventní kalendář

4. prosince 2021


Danka:  Mami co budeme dneska zdobit? Mohli bychom ozdobit krb. Jsou tam jenom hodiny 
              a kytka, tak tam dáme ty andílky a vánoční oblouk.
Mamka:  Jéé to je dobrý nápad. Haničko, pomůžeš nám?
Hanka  :  Tak jo, no.


Mamka přitáhla z půdy krabici s ozdobami a šlo se zdobit.


Krásný vánoční oblouk jsem koupila ve Schwarzenbergu, malinkaté andílky u nás v Květince a stromečky mám jako dárek od Mary.


Nazdobeno, jééé chybí obraz. Kdepak ho mám, bude určitě někde v krabici, jenom ho najít. 



No a nakonec mamka ještě vyžehlila ubrus. 

.......
.....
...

Tentokrát máme krásné pohlednice - malované se svíčkou a kostelíkem.









Zítra pokračování
Přeji Vám všem krásný den
Vaše babi Věrka


6 komentářů:

  1. Mamce i děvčatům to moc sluší. Krb hezky nazdobily, miniaturní andělíčci jsou kouzelní.
    Obdivuji i krásné malované pohlednice.
    Měj hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc Růženko, jsem ráda že se scénky líbí. Moje švagrová sbírala jako malá holka Vánoční pohlednice, a proto jsem jich mohla tolik nafotit.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky se holky připravují :-) Líbí se mi, jak mají ozdobený krbík. A ty malované pohlednice s kostelíkama taky nejsou zrovna běžné...

    OdpovědětVymazat
  4. Mamka aj dcérky sú za kočky,krb Glória je jeden z najkrajších a po vianočnej výzdobe je ešte krajší,mne vyzdobený krb tiež symbolizuje Vianoce, stačilo by mi,keby sme mali aspoň falošný (zo sadrokartónu).Zaujal ma oblúk,takú miniatúru som u nás ešte nevidela.Pohľadnice so zasneženou krajinkou sú pekné,myslím,že som sa ich v živote naposielala dosť,najmä v dobách predinternetových.

    OdpovědětVymazat
  5. Dievčatá majú za mamičku veľmi sexy zberateľskú Barbie Louboutin.😍 Tie sa majú.😁
    Robenie vianočnej výzdoby je jedna z tých najkrajší predvianočných činností. Miniatúrny oblúk som u Teba obdivovala predošlé dva ročníky. Som rada, že vidím i svoje miniatúry, ktoré som Ti poslala.😎
    Mám rada tento typ vianočných pohľadníc, kostolík v zimnej krajine má čarokrásnu atmosféru.😊

    OdpovědětVymazat