sobota 30. října 2021

Midge v novém svetru

Podzim je tu 

 BMR 1959 Doll - Diva Midge


Ano ano, podzim je tu. I moje zahrada se pomalu ukládá ke spánku. 
A proto honem ještě pár snímků z krásného sluníčkového odpoledne. 


Moje krásná Diva má na sobě svetr pletený z ponožkové příze. 

Příze je krásně barevná a svetřík mojí holce moooc sluší. 

I hortenzie už změnila barvu listů ze zelené na hnědou. 




Mě se tahle Midge moc líbí, má krásný obličej a nádherné vlasy. 



Panenka: BMR 1959 Doll - Diva Midge  --- tvář Diva
 

A takhle si užívala moje Midge léto - na dovolené na Krétě.  

Musím se pochlubit - plavky jsou taky moje práce. 
Přeji pěknou sobotu a neděli
Vaše babička Věrka










3 komentáře:

  1. Věrko, krásné fotky ze zahrady. Midge to moc sluší, ať ve svetříku, tak i v plavkách.
    Lituji, že jsem si tuhle panenku nekoupila. Napřed mi vadilo to obočí, ale pak se mi začala líbit. Bohužel už se nedala sehnat.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a ten svetřík je super, moc se Ti povedl. A i plavky jsou super, to já bych nedala... :-O

    OdpovědětVymazat
  3. Táto Diva je pre mňa vždy krajšia, keď sa jej rozpustia vlasy, čo je aj Tvoj prípad.🥰 Svetrík má krásnu paletu farieb, úplne vhodný do jesenného času.
    Dovolenka na Kréte bola isto úžasný zážitok, plavočky sú tiež skvelá práca.😊

    OdpovědětVymazat