neděle 21. listopadu 2021

Rozcuchaná Asha

Cali Girl-Pool PlaySet


Dostala se ke mě tato krásná Asha a tak jsem trochu experimentovala.




Panenka má překrásný obličej, vlasy už tak krásné nebyly.

Vlasy jsem umyla šamponem, dala kondicionér a rozčesala. 

Tohle byl výsledek mého snažení. Nafotila jsem pár fotek.


Upletla jsem jí krásné žluté šaty - vlna Elian Nicky 

V pozadí kvetoucí bylinka černucha


V pozadí je odkletlá černucha - udělám článek


A pořád to nebylo ono, tak jsem nakonec mojí holčině natočila vlasy na natáčky a tohle je výsledek mého snažení. 





Takto vypadala, bohužel ještě neumím natáček vlásky tak aby byly takto kudrnaté. Ale už se na tom pracuje. 


Přeji pěknou neděli
Vaše babi Věrka


 

5 komentářů:

  1. Asha je krásná a líbí se mi jak s rozpuštěnými vlasy, tak i s drdolem, ten jí moc sluší. Žlutá jí jde k pleti, šaty jsou krásné.
    Měj pěkné odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že jsi jí vlásky natočila velmi dobře, moc se mi tak líbí. A v těch žlutých šatech úplně září, krásné jsou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Babi Lenka zdraví babi Věru ! Panenka s novým účesem krásně prokoukla, sluší jí to moc v těch žlutých šatech. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Táto Asha je nádherná. Mattel robil svojho času prekrásne playline Barbie.💗 Dnes takto bežne nevyzerá ani zberateľská Barbie. Pôvodné vlásky mala bohovské, ty si sa však veľmi posnažila a vytvorila jej spolu so šatami krásny outfit.😊

    OdpovědětVymazat