úterý 30. listopadu 2021

Adventní kalendář 1. prosince 2021

 Adventní kalendář

1. prosince 2021

Letošní rok jsem si pro Vás připravila toto překvapení: 

V Á N O Č N Í   P O H L E D N I C E 


Máme uspěchanou dobu,  vánoční pohlednice se už moc neposílají, jenom minimálně. Dnes se posílají  SMS, přeje se přes FB, ......

Každý den si ukážeme pár krásných pohlednic: černobílé, dětské, vánoční stromečky, andílky ...........

No a jdeme na to:

Mamka z kuchyně:  Hančí, už jsi potáhla ty peřiny?

Hanka:                     Jooo, už je mám potažené.

Mamka z kuchyně:  A už jsi uklidila svůj pokojíček?

Hanka:                     Jooo, už mám uklizeno.

Hanka:                     Jééé mami,  já jsem něco našla. A to neuhodneš co to je.

Mamka z kuchyně:  Co jsi našla?

Hanka:                      Nějaké album. A víš co v něm je? Vánoční pohlednice.

A tak si Hanička začala prohlížet Album s vánočníma pohlednicema a úklid? Na ten prdí, 

zítra je času dost.



První ukázka krásných vánočních pohlednic 

Rok 1964
Rok 1967
Rok 1968
Rok 1969
Rok 1969

Rok 1990
Rok 1993

Hanka: Caligirl Horse Riding Lea

Pokračování zítra
Přeji příjemný den
Vaše babička Věrka














5 komentářů:

  1. Věrko, mám radost, že i letos bude u Tebe adventní kalendář. Staré vánoční pohlednice jsou kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne si to Věrka tento rok vymyslela.😍 Páči sa mi ten nápad s mini príbehom, že už tie dni nemáš len "statické". Hanka je krásna Cali Barbie. Páči sa mi i pohľad na retro pohľadnice z čias minulých.😊

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujímavý nábeh do adventného kalendára,som zvedavá,čo sa z toho vykľuje. Věrka,tá dievčenská je spálnička krásna romantická,zaujímavé rohové okno. Vidím,že si sa "vyhrala" aj s albumom.Sranda,no ja som takéto pohľadnice zažila v reáli.

    OdpovědětVymazat
  5. To je super nápad, těším se na všechny pohlednice :-)

    OdpovědětVymazat