středa 1. prosince 2021

Adventní kalendář - 2. prosince 2021

 Adventní kalendář

2. prosince 2021


Mamka:  Tak děvčata a dneska umyjeme okna. Kýbl a vodu máte?
Hanka  :  Teda mami, dneska jsem chtěla jít s kámoškama ven a musím mýt okna. To je otrava.
Danka  :  Hani to máme hned hotový. Jsme na to dvě. 
Mamka :  Holky, holky zase nemáte žádné bačkory. 
                Holky se usmívají, bez bačkor je to  nejlepší.  
Hanka (hnědovlasá) je spíše taková dcera rebelka, zato Danuška je hrozně moc hodná holka.


Závěsy a ubrus se válí na gauči, no prostě předvánoční úklid.


Venku je nasněženo a Hanka s Dankou se činí - umývají okna. Konečně jsem vyrobila nové koště (dcera vyhazovala kartáček na zuby).


Svetříky a kalhoty - moje práce. No a holky jsou zase bez bot, ach jo. Budu muset nějaké vyrobit, ale až příští rok. 


Hanka : Cali Girl Lea - Horse Riding
Danka : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll 1998


Tentokrát je to pár krásných pohledů se svíčkama. 







Pokračování zítra
Přeji Vám všem pěkný den
Vaše babička Věrka




9 komentářů:

  1. Krásné fotky, budu muset moje holky také zapojit, aby mi pomohly s úklidem.;-) Moc se mi líbí i pohlednice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Růži počkej si a uvidíš s čím vším holky pomáhají. A co teprve mamka na Mikuláše.

      Vymazat
  2. Věruško, to je krásný... Hned bych si s nima prohrála, já jsem taky přerostlý dítě. Včera jsem přestrojila všechny svoje staré medvědy do vánočních oblečků a nafotila, dám taky na blog. Byli chudáci pořád v letnim...Moc Tě zdravím a závidím Ti Tvoje pomocnice na úklid... Lenka

    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Jsem ráda že se ti to líbí. Na medvědy se ráda podívám. Kde bydlíš? V Karlových Varech je Vánoční dům a tam je až 3.000 medvědů. Nádherná podívaná.

      Vymazat
  3. Věrka,krásne,ešte si aj šila,veľa práce je za týmito fotkami aj kalendárom,si veľmi šikovná aj usilovná.Vianočné pohľadnice so sviečkami boli vždy populárne.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezkz si bafík hoví ;-) Krásné pohlednice se svíčkami :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dievčatá sú šikovné, všetko zvládnu ľavou zadnou.😊😁 Skvelý nápad prepojiť kalendár s reálnymi pohľadnicami. Vyrobila pekné metly. Pohľadnice so sviečkami sú taká vianočná klasika.🙂

    OdpovědětVymazat