pátek 3. září 2021

Pavučina - paprsek

 Šaty s ozdobou "pavučina - paprsek"


Tak jsem zase jednou tvořila, upletla jsem dvoje šaty, tyto jsou jedny z nich.





Měla jsem chuť uplést takové trochu jiné šaty - 
nooo nakonec jsem upletla mojí klasiku - ale
zato jsem šaty ozdobila tak trochu netradičně. 






Z provázkových záclon jsem vytvořila takovou pavučinu, tu jsem zpevnila lepidlem Herkules a ozdobu jsem našila na šaty. 

Na konce paprsků jsem připevnila bílé korálky. 

















Šaty jsou upletené z vlny Elian nicky.

Mojí fešandě jsem vytvořila i krásný náhrdelník. 

Modelku mi dělala moje krásná Barbie Princess of Ancient 

Mexiko - tvář Goddess.  





Šaty bez panenky - tady je krásně vidět ozdoba kterou jsem utvořila.

Přeji všem pěkný zbytek pátku a krásnou slunnou sobotu a neděli

Vaše babička Věrka


3 komentáře:

  1. Věrko, krásné šaty. Ozdoba na nich se mi moc líbí.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou krásné původně jsem si myslela, že jsi ozdoby vyšila, až pak jsem se dočetla, že byla výroba poněkud nečekaná. Jsi velmi kreativní 👍

    OdpovědětVymazat
  3. Táto zberateľská Barbie je proste božská. Máš nádherný klenot v zbierke.
    Šaty s paprskom sú skvelý nápad. Si šikuľka.🥰

    OdpovědětVymazat