pondělí 7. prosince 2020

AK - 8. 12. 2020

 Adventní kalendář

8. prosince 2020




Pro tento den jsem vybrala hned stromečky dva: jeden háčkovaný a jeden nakreslený.


Barbie Fashionistas č. 21 tvář Mbili

Tato holčina má krásné melírované vlasy.

Svetřík žluté barvy je moje práce.

Krátká sukně je rovněž z mojí dílny.  Bylo to staré triko, rozstříhala jsem ho a ušila děvčatům kalhoty a sukně.











           Tahle Mbili má krásné zelené oči. 

  Jak už jsem psala v odstavci nahoře, moc se mi líbí její melírované vlasy. 

A ta její našpulená pusina, ta je boží.








Tentokrát máme stromečky dva:
ten háčkovaný už možná znáte, ten je od sběratelky Růženky
ten malovaný - to vnuk František namaloval jak si představuje vánoce.


Barbie Fashionistas č. 21 - tvář Mbili

Přeji pěkný den

Vaše babička Věrka



4 komentáře:

  1. Věrko, vidím, jak jsi byla pilná. Tvoje panenky mají krásné nové outfity. Moc se mi líbí i stromeček od vnoučka. Určitě se těší na Ježíška.

    OdpovědětVymazat
  2. Vnúčik František je veľmi kreatívny chlapec, krásne Vianoce vystihol.😊👌 Stromčeky od Ruženky boli jedny Vianoce darčekmi pre veľa zberateliek. Ja mám v červenej verzii. Tento rok som ho však nezapojila do kalendára.
    Táto Mbili sa mi vždy páčila, ja mám proste slabosť pre túto tvár.😁

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že Vánoce představuji stejně, jako Tvůj vnouček ;-) Oba stromečky jsou krásné a panenka taktéž ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc šikovné vnuky, vystihl to přesně.

    OdpovědětVymazat