úterý 8. prosince 2020

AK - 9. 12. 2020

Adventní kalendář

9. prosince 2020




A copak to vidím - vánoční stromeček ze včelího vozku.


 

Barbie Fashionistas č. 28 - tvář Kayla/Lea

Na sobě má svetřík světle modré barvy, uháčkovala jsem k němu límeček z vyšívací bavlnky. Nevypadá to špatně, možná zkusím  uháčkovat límeček i u jiného svetříku.

Kalhoty jsem šila taky já - jsou ze džínových legín.

Tvář Kayla miluju, a tahle holčina se mi moc líbí. Má i krásné melírované vlasy.

A k modrým očím - modrý svetřík. 








Dneska tady máme vánoční stromeček ze včelího vosku. A jsou na něm dokonce i dvě malé včelky.

Stromeček už mám hooodně dlouhou dobu a pořád ještě krásně voní včelím voskem. 

Na spodním obrázku jsem vyfotila včeličky tak trochu více zblízka. 















Barbie Fashionistas č. 28 - tvář Kayla/Lea

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka






3 komentáře:

  1. Stromeček z včelího vosku se mi líbí. Máš dobré nápady.
    Kayle modrá barva moc sluší, krásně jí ladí s očima.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stromeček je super, s těma včelkama prostě nemá chybu, rovnou ozdobený ;-) Tvář Kayla mám taky moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný stromeček, pár stromlů z vosku už jsem viděla, často jako svíčku, ale s včelami teda nikdy :-)

    OdpovědětVymazat