středa 9. prosince 2020

AK - 10. 12. 2020

Adventní kalendář

10. prosince 2020




Tentokrát tu máme 3 malé vánoční stromečky.


Barbie Fashionistas č. 33 - tvář Mbili

Tahle holčina se mi moooc líbí, asi proto že má takové pěkné zrzavé kudrnaté vlasy. Vlasy jsou na omak heboučké a velice jemné. Vlasy jsem panence umyla a má je pořád krásně kudrnaté.  

Na sobě má svetřík z melírované vlny - moje práce.

Má perfektní kraťasy - to jsou její původní. Moc se mi ty gatě líbí, asi si udělám mustr a nějaké ještě ušiju.














Tak tu máme tři stromečky - jsou vyrobené z překližky, alespoň si myslím.  Jeden je bez ozdoby a další dva jsou ozdobené zlatou a zelenou ozdobou. Jsou koupené. 











Tyto tři stromečky jsou vyrobené.

Musím se pochlubit, mám moc šikovnou vnučku Štěpánku. 

Přinesla 3 krásné stromečky. Jeden je z papírových ruliček - ten uprostřed. Smotané ruličky jsou nalepené na tvar stromečku a ozdobené barevnými kolečky. Viz druhá fotka.

Druhé dva jsou z překližky, jsou vybarvené pastelkama a jsou ozdobené perličkama. Stromečky mají provrtané dírky a jsou navlečené na drát. Viz třetí fotka dole.



Maminky, babičky a dědečkové - můžete vyrábět. Do vánoc je ještě času dost.


Barbie Fashionistas č. 33 - tvář Mbili

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka

 

4 komentáře:

  1. Věrko, líbí se mi stromečky z překližky i ty, co vyrobila Tvoje šikovná vnučka. Moc hezky jsi oblékla Mbili.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna zbierka rôznorodých stromčekov. Vnučka je veľmi šikovná. Neviem, na ktorý sa mám skôr pozerať. Všetky sú super.😊 Táto Mbili je kočka.💖

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné stromečky, jak ty kupované, tak vyráběné. Štěpánka je opravdu velmi šikovná. Tuhle Fashionistu mám ráda, taky u nás bydlí ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny stromky jsou moc pěkné i zrzka Mbili u nich.

    OdpovědětVymazat