čtvrtek 10. prosince 2020

AK - 11. 12. 2020

 Adventní kalendář

11. prosince 2020




Tentokrát tu máme stromeček vyrobený pomocí raznice z tvrdého zeleného papíru. 


Barbie Fashionistas č. 50 - tvář Neysa

Tvář Neysa se mi taky moc líbí. Ach jo, která tvář se mi vlastně nelíbí? 

Panenka má na sobě svetřík světle zelené barvy, hodí se k jejím hnědým očím. 

Sukně - dostala se mi do ruky taková zajímavá pruhovaná látka - stretch.  Našila jsem pár kalhot a nějaké sukně. 























Tady je vánoční stromeček neozdobený.

Stromek je sestavený z jednotlivých dílků a tyto dílky
jsou navlečené na špejli. 

 Na dalších fotkách je vidět z jakých dílků je stromek
 sestavený.

 Stromek vyrobila moje švagrová.

 Původně jsem stromeček  nechtěla zdobit, ale nakonec
 jsem ho přece jenom ozdobila. 
   














Barbie Fashionistas č. 50 - tvář Neysa

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka


4 komentáře:

  1. Ten stromček je veľmi zaujímavý a pekný. 🙂 Páči sa mi, že si ho zasadila do strieborného kýblika.🙃
    Neysha pôsobí vedľa neho honosne.☺️

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, stromeček je moc pěkný. Jste se švagrovou holky šikovné. A líbí se mi i outfit.

    OdpovědětVymazat
  3. Ozdobený je přeci jen hezčí ;-)

    OdpovědětVymazat