pátek 11. prosince 2020

AK - 12. 12. 2020

Adventní kalendář

12. prosince 2020




Musím se přiznat, tento stromek jsem vyráběla já.



Barbie Fashionistas č. 55 - tvář Greece

Tahle slečna má na sobě svetřík fialové barvy a vyzkoušela jsem ke svetříku naháčkovat límeček vyšívací bavlnkou.
Myslím že se to docela povedlo.

Kalhoty - moje práce. Opět nějaké vyřazené legíny. 

Tahle fešanda má překrásný jemný obličejík. Vlasy velice husté a kvalitní, vlnité. Má krásný úsměv.













Udělala jsem kužel ze zelené čtvrtky a každý jeden bonbon jsem připíchla špendlíkem. 

Vánoční stromek je určený pro cukrovkáře - jako první pomoc při nízké hladině cukru v krvi. 

Bonbony jsou zakoupené v DM a jsou s hroznovým cukrem. 







Barbie Fashionistas č. 55 - tvář Greece

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka

5 komentářů:

  1. Páči sa mi Tvoj nápad ako s vianočné stromčeky poňala kreatívne. Super bonbónový stromček, dala by som si.😊 Táto "grécka" fešanda má pekný svetrík.👍

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, to je dobrý nápad s bonbony na stromečku. Černovlásce halenka moc sluší, límeček halenku oživil.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký nápad a pěkné fotky.Nestíhám články sledovat denně,ale super.

    OdpovědětVymazat
  4. Límeček je opravdu povedl, úplně tu blůzku pozvedl. Panenka je krásná a stromeček super nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné oblečení a cukrovkářský stromek je skvělý nápad

    OdpovědětVymazat