sobota 12. prosince 2020

AK - 13. 12. 2020

 Adventní kalendář

13. prosince 2020




Tak tentokrát máme takový trochu bláznivý vánoční stromeček.



Barbie Fashionistas č. 64 - tvář Curve

Tahle slečna má tělo baculky,  dostala takové pěkné melírované šaty - moje práce. 

Holčina má krásné zrzavé vlasy, byly moc rozlítané, tak jsem je dala do culíku. Moooc jí to sekne.
















Má  nádherné zelené oči a krásnou pusinu.

Tentokrát máme vánoční stromeček hooodně moc povedený. Sebrala jsem polštářek od Mary, naskládala na něj balíčky a nahoru hodila hvězdičku. Původně jsem chtěla udělat vánoční stromeček ze špinavého prádla, ale jaksi se nezadařilo. Přikládám dvě fotky stromečků ze špinavého prádla. Fotky jsem ukradla na FB. 




Barbie Fashionistas č. 64 - tvář Curve

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka








4 komentáře:

  1. Ó aká pocta môjmu vianočnému vankúšu. Páči sa mi tento nápad, fakt super kreatívny stromček.👍😉 A Tvoja kočka hrdzavovláska má super nové šaty.😊

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj stromeček je rozhodně lepší než ty ze špinavého prádla. Tvůj nápad se mi líbí. A ještě víc se mi líbí zrzečka se zeleným očima. Šaty jí moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedený stromeček, skvěle jsi zaimprovizovala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se ten ze špinavého prádla strašně líbí :-)

    OdpovědětVymazat