neděle 13. prosince 2020

AK - 14. 12. 2020

Adventní kalendář

14. prosince 2020




Vánoční stromečky tak trochu jiné -  moje práce



Barbie Fashionistas č. 67 - tvář Summer

Pořád jsem nevěděla jakou barvu šatů mám této fešandě uplést, nakonec vyhrála světle modrá barva. 

Tahle moje slečna má krásné vlnité vlasy a moc milý úsměv.  
















Má krásné velké hnědé oči a tady na fotce je vidět jak má ve vlasech světlý melír. 
I po umytí zůstaly vlasy krásně vlnité. 



















Tentokrát jsem pojala vánoční stromečky tak trochu jinak. Vystřihla jsem je z nalepovací fólie na okna a nalepila na zelenou čtvrtku. Dozdobila jsem je hvězdičkou. Stromečky mají původně modro-stříbrnou barvu a na zelené čtvrtce se mi moc líbí.  



Barbie Fashionistas č. 67 - tvář Summer

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka

4 komentáře:

  1. Stromečky jsou hezké, máš prima nápady. Summer světle modrá barva sluší, upletla jsi jí moc hezké šaty.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna opálená kočka. Modrá jej pristane.🙂 Skvelé stromčeky, to je asi rovnaký materiál ako majú tie väčšie vločky od Teba.☺️

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné stromky, super nápad. Šaty téhle opálené krásce moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat