pondělí 14. prosince 2020

AK - 15. 12. 2020

Adventní kalendář 

15. prosince 2020




Tentokrát na nás vykouknul svítící vánoční stromeček.  



Barbie Fashionistas č. 72 - tvář Raquelle

Panenka má tyrkysový pruh ve vlasech, a tak jsem se snažila uplést něco v barvě tyrkys.

Rozhodla jsem se vyzkoušet svetřík se vzorečkem - teda upletené copy. Docela se mi povedl. 

Na sobě má kalhoty - pruhované -  černo-bílo-žluto-tyrkysové. 

 










Barevný pruh ve vlasech není na fotce moc vidět. Nevadí, i tak je tahle slečna fešanda.





















Tentokrát máme takový malý svítící - blikací vánoční stromeček. Je vysoký cca 10 cm. 

Snažila jsem se ho vyfotit když zrovna svítil, tak snad se trochu zadařilo.

Stromeček svítí různými barvami, mě se povedla zachytit akorát modrá a zelená. Jinak svítí i žlutě a červeně.













Barbie Fashionistas č. 72 - tvář Raquelle

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka


















5 komentářů:

  1. Svítící stromeček je pěkný. Já jsem letos dostala od Katky Kráčmarové z FB takového svítícího andělíčka. Raquelle má krásnou halenku, tvoje děvčata jsou všechna moc pěkně oblečená. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny svietiaci stromček, pred pár rokmi som po takom pokukovala, mávali ho i v zelenej verzii.
    Tyrkysovej Fashionistas celý outfit pristane. ☺️

    OdpovědětVymazat
  3. Podobný stromeček máme z Pepca, taky svítí. No a copánky na topíku se povedly :-)

    OdpovědětVymazat