úterý 15. prosince 2020

AK - 16. 12. 2020

Adventní kalendář

 16. prosince 2020 




Máte se na co těšit - vánoční stromeček z těstovin.


Barbie Fashionistas č. 70 - tvář Milli

Tvář Milli zrovna moc nemusím, ale tahle se mi moc líbí.

Slečna má krásné světlé kudrnaté vlasy a překrásný kukuč. 

Na sobě má světle zelené šaty - opět moje práce. Musím se pochválit, já jsem pletla a pletla a pletla.















Tentokrát není stromeček moje práce, zapůjčila mi ho moje vnučka Štěpánka.

Stromeček je vyrobený ze suchých těstovin. Těstoviny - mašličky - jsou nalepené na tvrdý karton, nabarvené zelenou barvou a ozdobené barevnýma korálkama.



Tady je krásně vidět z čeho je stromeček udělaný. Tady jdou pěkně vidět těstoviny -  mašličky. 


















Barbie Fashionistas č. 70 - tvář Milli

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka
















4 komentáře:

  1. Mám rada tieto Tvoje super kreatívne stromčeky.☺️ Pokiaľ som si neprečítala, tak som si myslela, že sa už takéto zelené cestoviny vyrábajú.😀
    Ty musíš pliesť asi denno denne, keďže majú Tvoje dievčatá toľko upleteného oblečenia.☺️🙃

    OdpovědětVymazat
  2. Stromeček z těstovin je parádní. Máš šikovnou vnučku, je po babičce.
    Millie je moc hezká a světle zelené šaty jí sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznávám, že na první pohled jsem těstoviny nepoznala. Fakt super nápad, moc se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný stromeček, takový samozdobící, máš moc šikovnou vnučku.

    OdpovědětVymazat