středa 16. prosince 2020

AK 17. 12. 2020

Adventní kalendář

17. prosince 2020




A zase tady máme jeden vánoční stromeček z mojí dílny. 


Barbie Look See Tea - módní ikona - tvář Karl

Tvář Karl je velice hezká, taková jemná.  Moc se mi líbí.

Téhle slečně jsem zkoušela různé barvy, ale nakonec jsem zase skončila u růžové. Takže dostala růžové šaty, ozdobila jsem je černým korálkem. Dostala černý náhrdelník  a růžové náušnice.



















Na zpáteční cestě z nákupu jsem našla na silnici šišku, tak šup s ní do tašky. Doma jsem jí dala na topení a šiška se hezky otevřela. No a nápad na vánoční stromeček byl na světě. Skočila jsem k sousedovic plotu a ukradla pár větviček tuje. Šišku jsem pomatlala lepidlem a posypala umělým sněhem. 


Barbie Look See Tea - módní ikona - tvář Karl

Přeji krásný den
Vaše babička Věrka

4 komentáře:

  1. Věrko, stromeček ze šišky je moc pěkný.
    Karličce to sluší. Teď docela lituji, že jsem si ji tenkrát nekoupila. A ty levné kopie z Ali se mi nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrka, ty si taká šikovná kreatívna duša.💕 Tie Tvoje stromčekové tohtoročné nápady nemajú žiadnu chybu. Páči sa mi i šiškový stromček. Karlička je moja srdcová Barbie, mám ju veľmi rada.😍 Máš pravdu, asi pastelová ružová farba jej najviac pristane. Šaty sú krásne.😊

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je hodně kreativní stromeček, líbí se mi moc. A šaty jsou taky krásné, líbí se mi černé lemování na růžové :-)

    OdpovědětVymazat