čtvrtek 17. prosince 2020

AK - 18. 12. 2020

Adventní kalendář

18. prosince 2020




Tentokrát máme modro-černo-bílý vánoční stromeček.


Barbie Look City Shine in Silver - tvář Mackie

Velice pěkná Mackie, účes už nemá původní, vlasy jsem jí stáhla do culíku. Takhle se mi líbí více.

Svetřík tyrkysovo-bílá barva -  moje práce. 

Kalhoty legíny - taky moje práce.

Holčina má jednu naušnici - moje práce.

 Všude píšu "moje práce", no ale fakt jsem pletla a šila jáááá.












Zase jeden překrásný vánoční stromeček zapůjčený od mojí vnučky.

Na tvrdém papíru je namotaná černá a tyrkysová vlna. Celý stromek je dozdobený perličkama a hvězdičkama. 

Babičky a maminky - návod jak dělat pěkné, levné a hezké vánoční stromečky.












Barbie Look City Shine in Silver - tvář Mackie

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka





 

5 komentářů:

  1. Veľmi sa mi páči táto modro-strieborno-tyrkysová kombinácia farieb.💙 Stromček je skvelý a moderný. Look Mackie je kočka, vytvorila si opäť pekný outfit.😊 Môžem sa spýtať, už i v predošlých dňoch som si všimla, že niektoré Tvoje bábiky majú len jednu náušnicu a táto Mackie tiež, prečo? Je to nejaký symbol Vianoc?😀

    OdpovědětVymazat
  2. Mary náušnice jsem dělala sama. Zkoušela jsem různé barvy a tvary a pak se mi už nechtěla dělat druhá. Tak mám vždycky jenom jednu.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, jste holky šikovné. Vnučka vyrobila pěkný vánoční stromeček a Ty jsi hezky oblékla Mackie.

    OdpovědětVymazat
  4. Opět dokonalá inspirace. Možná nějaké stromeček vyzkouším, super dekorace nejen pro panenky ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný, moderní a minimalistický. Tohle je krásná Mackie.

    OdpovědětVymazat