sobota 19. prosince 2020

AK - 19. 12. 2020

 Adventní kalendář

19. prosince 2020




Tentokrát na nás vykouknou hned vánoční stromečky 3 (tři).


Barbie Look 4 - City Shine - tvář Steffi

Velice krásná panenka, má takovou pěkně našpulenou pusinu, znak tváře Steffi. 

Oblékla jsem jí do šatů žluto-oranžové barvy, i vzoreček jsem upletla. 

Dokonce jsem našla i stejně žluto-oranžové naušnice.











První dva stromečky jsou natištěné razítkem. Jeden na modrém a druhý na bílém podkladu. Stromečky jsem dozdobila malýma ozdobama na přáníčka. To byla nimravá práce, ale výsledek se mi moc líbí. 




Tento stromeček je velice zajímavý, je to vlastně přáníčko k vánocům. 

Dva druhy barevného papíru střižené do půlkuhu, složené a nalepené na přáníčko. Dozdobené zlatou hvězdou. 








Barbie Look 4 - City Shine - tvář Steffi

Přeji pěkný den

Vaše babička Věrka

4 komentáře:

  1. Věrko, všechny tři stromečky se mi moc líbí. Netušila jsem, že existují taková razítka. A i další šaty pro Steffi se Ti moc povedly, sluší jí. Už jsem studovala jak je vzoreček pletený.;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tvár Steffi milujem a táto je obzvlášť veľmi krásna.😊 Táto farba jej pristane, šaty sú peknučké.💛 Stromčeky opäť super, presne tento skladaný som chcela tento rok urobiť tiež na pohľadnicu, nakoniec som vytvorila iný typ.😃

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi tiskátkové, jak jsou takové ornamentové, to mám ráda. Ale ten skládaný je možná ještě lepší, nemůžu si vybrat ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se moc líbí ten skládaný, super nápad.

    OdpovědětVymazat