sobota 19. prosince 2020

AK - 20. 12. 2020

Adventní kalendář

20. prosince 2020



Tentokrát na nás vykouknul klasický vánoční stromeček. 



Barbie Look Green Dress - tvář Aphrodite

Tahle slečna se mi mooc líbí, má krásné hnědé vlasy. Účes má svůj původní.

Má na sobě oranžové šaty - pletené z vlny  ELIAN nicky.

Zlaté náušnice jsou její původní, moc jí sluší. 













Tento stromeček je sice takový nějaký nepovedený, no ale ..... v nouzi nejhorší jde i tento. Jako přídavek máte malého sobíka, no není rozkošný?


Barbie Look Green Dress - tvář Aphrodite

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka



 



4 komentáře:

  1. Túto Aphroditu mám rada, Look série mi u Mattela chýbajú.😔
    Šaty opäť krásne a farebne kráske hodiace sa.
    Sobí je vážne rozkošný.😊

    OdpovědětVymazat
  2. Další krásné šaty, letos jsi byla pilná. Líbí se mi i stromeček se sobíkem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty mají dokonalou barvu a opálené panence neskutečně sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně to připomíná spíš vánoční větev, ale pěknou. A Barbie v těch šatičkách úplně září.

    OdpovědětVymazat