neděle 20. prosince 2020

AK - 21. 12. 2020

 Adventní kalendář

21. prosince 2020




Vánoční stromečky tu máme tentokrát dva.


Barbie Look Doll BoHo Festival - tvář Aphrodite

Překrásná panenka s modrýma očima. 

Této slečně jsem upletla krásný melírovaný svetřík - hodí se k jejím modrým očím. 

Kalhoty legíny - opět ušité ze starých legín. 

Náhrdelník a náramek - její původní.










Tak tu máme dva vánoční stromečky.  Ten veliký je vyrobený z překližky, moc se mi líbí. Dá se ještě dozdobit, ale to jsem bohužel neudělala. 
Druhý je papírový, složený. Může se použít jako darovací stromeček - na menší dárečky.
Velký stromeček je zapůjčený od mojí vnučky, malý zelený vyrobila moje švagrová.




Takhle vypadá papírový stromeček rozložený.


Barbie Look Doll BoHo Festival - tvář Aphrodite

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka


4 komentáře:

  1. Věrko, opět chválím oblečení panenky, barvy ladí s očima.
    Líbí se mi kolik variant vánočních stromečků jsi dokázala nashromáždit.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné. I tenhle skládací stromeček je skvělá vychytávka. No a tyhle dřevěné vánoční dekorace, to já můžu. Boho Look je krásná a něžná.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dřevěný se mi líbí moc ale ten papírový je zase super nápad 👍

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna Aphrodité, mám túto Boho kočku rada. Stromčeky sú opäť super. Páči sa mi ten skladací "darčekový".😎 Jeden drevený mám i ja, len tento zapožičaný od vnučky je krajší.😊

    OdpovědětVymazat