pondělí 21. prosince 2020

AK - 22. 12. 2020

Adventní kalendář 

22. prosince 2020




Tak tento vánoční stromeček je luxusní, moc se mi líbí.



Barbie Look 2 - Red Carpet - tvář Mackie

Tahle Mackie se mi velice líbí, je jedna z mých oblíbených.

Má na sobě šaty pink barvy - vlna ELIAN  nicky - moje práce.

Tahle holka má velice dobré vlasy, pořád drží pěkně tvar.















Tento vánoční stromeček jsem dostala jako dárek k vánocům od mojí snachy. 

Je vyrobený ze zeleného sametu, ozdobený stříbrnou nitkou a jsou na něm nalepené stříbrné hvězdičky. 

Jak už jsem psala, je velice krásný a mám z něho velikou radost.









Barbie Look 2 - Red Carpet - tvář Mackie

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka
















   

6 komentářů:

  1. Věrko, obdivuji Mackie, má šaty moc hezké barvy a také krásný stromeček.

    OdpovědětVymazat
  2. Júj, tak tento stromček je ozaj luxusný. To Ti veru nevesta musela urobiť radosť. Mackie je nádherná, toto bola jediná Look, ktorú som kedysi chcela. Mám ju zrovna od Zuzky bazilišky

    OdpovědětVymazat
  3. Stromeček je krásný, zelená a stříbrná, tuhle Mackii mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. K luxusní panence luxusní stromeček. Tahle Mackie se mi že všech Look líbí nejvíc 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Blondínka krásna Mackie, silno ružová farba jej náramne pristane. Stromček je super, páči sa mi kombinácia strieborných ozdôb so sametom.😊

    OdpovědětVymazat