úterý 22. prosince 2020

AK - 23. 12. 2020

Adventní kalendář

23. prosince 2020




A máme tady poslední vánoční stromeček. 


Barbie Look City Shine Redhead - tvář Aphrodite

Velice krásná panenka, a ty její krásné kudrnaté zrzavé vlasy. Moooc se mi tahle holka líbí.

Oblékla jsem ji do bílo-zelených melírovaných šatů - opět moje práce. 


















Tento vánoční stromeček je dřevěný a zapůjčila mi ho na focení moje švagrová. Koupila ho u nás v Květince.

Vedle stromečku stojí krásný andílek. Možná jste si všimli, byl na každé fotce, ale tak trochu schovaný. Používám  ho jako oporu pro panenky. Andílka jsem dostala jako dárek od sběratelky Zuzky Kovářové. 
















Barbie Look City Shine Redhead - tvář Aphrodite

Přeji krásný den
Vaše babička Věrka









 

6 komentářů:

  1. Aphrodite je nádherná a zelenkavá barva jí sluší. Víš, že jsem si andílka nevšimla? Vždycky jsem obdivovala hlavně panenku. Andílek je kouzelný. A moc se mi líbí i stromeček.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna bábika, stromček aj anjelik. Túto kočku mám veľmi rada a zelenkavé satočky jej veľmi pristanúm

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna bábika, stromček aj anjelik. Túto kočku mám veľmi rada a zelenkavé satočky jej veľmi pristanúm

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný stromeček, andílek i panenka 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Túto hrdzavovlasú Aphroditu inak nenazvem ako Merida, podľa Disneyho rozprávky.😄
    Je to veľká kráska.🥰
    Stromček od švagrinej je krásny. Veru, rovnako ako Ruženka, ani ja som si toho milého anjelika nevšimla. Je rozkošný.😊

    OdpovědětVymazat