středa 23. prosince 2020

AK 24. 12. 2020

 Adventní kalendář

24. prosince 2020




Děvčata už odpoledne nazdobila stromeček .......


a koukám že už se pomaloučku stmívá ......








a už je tma.

Pomalu se připravuje štědrovečerní večeře ...........
a na našem malém náměstíčku se taky rozsvítil vánoční stromeček 



Vánoce, vánoce přicházejí .............

No a Barbie Holiday 2017 se dívá z okna a vidí krásný vánoční stromeček. 

Tentokrát jsem pro Vás nafotila živý vánoční stromek a stojí na našem malém náměstíčku vedle Městského úřadu.  

 





Přeji Vám všem krásné a pohodové vánoce 2020, hodně štěstí, zdraví a plno krásných dárků.
Vaše babička Věrka


8 komentářů:

  1. Věrko, krásné fotografie, zachycují atmosféru vánočních svátků. Tvůj letošní adventní kalendář se mi moc líbil.
    Přeji vám všem krásné sváteční dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko moc, moc děkuji. Snažila jsem se, ale na Mary a její mamku zatím ještě nemám a asi ani mít nebudu. Ale i tak jsem spokojená. Dodatečně krásné sváteční dny.

      Vymazat
  2. Díky za krásný adventní kalendář a přeju pohodové vánoce a hodně zdraví a štěstí do dalšího roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Petruš, děkuju za krásné komentáře, snažila jsem se. A je pravda že ve 20. 12. nebyl stromeček, ale větev. No stromeček nebyl, tak jsem musela improvizovat. Hodně štěstí a zdraví do dalšího roku.

      Vymazat
  3. Děkuji za celý adventní kalendář, i když jsem ho nestíhala den po dni. Minimálně stran stromecků byl velkou inspirací... Poslední fotky jsou krásné, líbí se mi strom skrz to okno...
    Doufám, že jste měli krásné a pohodové Vánoce 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni snažila jsem se a moc děkuji za komentáře. Byla jsem vyfotit náš stromek u Městského úřadu, dala fotku na počítač a fotila. Na příští rok už mám plán na nový adventní kalendář. Budu ho tvořit s mojí švagrovou (dělá krásná přáníčka). Hodně štěstí a zdraví do roku 2021.

      Vymazat
  4. Jáj Vérka, v prvej rade sa musím smiať a stále usmievať. My dve sme sa s kalendárom prepojili, veď na záver kalendárov sme obidve vybrali tú istú Barbie.😄😊 Ja túto Holiday kočku milujem, preto som si ju vybrala i ja.💕
    Ďakujem, že som si mohla užiť Tvoj kalendár, predsa len pozeranie jednotlivých dní je jednoduchšie ako samotná realizácia kalendára. Teším sa o rok na Tvoj kalendár. Tento ročník si mala ešte viac vydarenejší. Tvoja dioráma je krásna, páči sa mi tehličková stena a fotky s pohľadom do okna, keď postupne sa stmieva.🎄😊
    Tak drahá moja Věrka, prajem Ti ešte krásne vianočné sviatky v kruhu Tvojej rodinky.😘

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Mary, moc děkuji za tvoje komentáře. Já jsem letos ještě 20.12. nevěděla jak udělám 24.12. Tak mě napadl skutečný stromek u našeho Městského úřadu, no jo, ale jak to udělat. Nakonec jsem dostala nápad s oknem, a už jsem tvořila. Váš adventní kalendář se mi hooodně moc líbí, moc se vám oběma povedl, pozdravuj maminku. Hodně štěstí a zdraví do roku 2021.

    OdpovědětVymazat