neděle 6. prosince 2020

AK - 7. 12. 2020

Adventní kalendář

7. prosince 2020




Tentokrát nemáme jenom jeden stromeček, ale hned celý les.


Barbie Fashionistas č. 17

Svetřík je moje práce.

Sukni jsem taky šila jááá - vyhazovala jsem staré texaskové legíny. Nakonec jsem je samozřejmě nevyhodila, ale rozstříhala a ušila sukně a kalhoty. 

Moje fešanda má dokonce na sobě i botyyy.














Tahle slečna se mi moc líbí, miluju tvář Goddess.


Vánoční stromek v lese, v lese, v lesíčku. Moje švagrová mi ze zeleného papíru vytvořila krásné stromečky a jedem dokonce i ozdobila. Tak jsem z těchto stromků udělala hned celý les. Na spodním obrázku je vidět jak je stromek ozdobený. 



Fashionistas č. 17 - tvář Goddess

Přeji pěkný den

Vaše babička Věrka



4 komentáře:

  1. Alespoň u vás se stromům v lese daří. Jsou pěkné. Goddess má pěkný outfit.

    OdpovědětVymazat
  2. Hej, Goddess je i moja obľúbená tvárička.🙂 Super outfit z Tvojej dielne. Stromčeky sa švagrinej vydarili. Sú moderné a štýlové.☺️

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný les ;-) Líbí se mi ty originální nápady a jsem zvědavá na každý další den, co nového zajímavého uvidím ;-)

    OdpovědětVymazat