sobota 5. prosince 2020

AK - 6. 12. 2020

Adventní kalendář

6. prosince 2020




Vzor na tento vánoční stromeček jsem našla na Pinterestu. 


 Barbie Fashionistas č. 14 

Když už je ten Mikuláš, tak jsem panenku oblékla do červených šatů a ozdobila trochu bílým kanýrem. 

Šaty jsou upletené z vlny ELIAN  nicky. Z této vlny velice ráda pletu, pletenina je krásně měkká a drží dobře tvar.

Pro letošní adventní kalendář jsem použila všechny moje Fashionistas. Mám jich 16 a ráda bych si ještě nějaké koupila. No jo, ale ty co se mi líbí, tak ty jsou k sehnání  snad už jenom na Ebay.  















Tahle Milli se mi hrozně moc líbí. 

Má krásný jemný obličej a nádherné modré oči.

Její vlasy jsou i po umytí nádherně vlnité.


















Tak tento vánoční stromek jsem vyráběla jáááá. 

Sousedovi u plotu rostou tuje, tak jsem pár větviček oškubala a dala se do práce. 

Do zeleného kyblíku jsem dala kus modelíny, vytvořila stromek, zasadila, oplácala trochu lepidlem, posypala umělým sněhem, ozdobila zvonečkem a hvězdou a stromek je hotový.

Ale koukám že ten sníh není moc vidět. Nevadí, hlavně že víte, že je posypaný umělým sněhem. 

Ještě jsem o zeď opřela ty perfektní sáně, andílek je schovaný za panenkou. 

Barbie Fashionistas č. 14 - tvář Milli

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka

4 komentáře:

  1. Věrko, i další stromeček se Ti povedl. A zase obdivuji krásné šaty, Milli to moc sluší.
    Měj pěknou druhou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Z Milie sa stala super pani Mikulášová. ☺️🎅🤶Krásne šaty a ten stromček, super nápad. Pinterest je neuveriteľná kreatívna studnička.🙃

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná panenka, slušivé šatečky a hezky barevně ladící stromeček :-)

    OdpovědětVymazat