pátek 4. prosince 2020

AK - 5. 12. 2020

Adventní kalendář

5. prosince 2020




3 stromečky na hnědém podkladu - můj výmysl.   


Barbie Fashionistas č. 26 - moje první baculka.

Svetřík -  Ježíšmarja  já jsem ale byla pracovitá.

Kalhoty - bohužel nejsou na baculku, takže je má vzadu rozevřené. Tak to se budu muset ještě polepšit a nějaké ušít.

Tahle holčina se mi moc líbí, má krásný obličejík a nádherné hnědé oči.















Tak tyto vánoční stromečky jsem vyráběla já sama. 

Nalepila jsem proužky vánočního balícího papíru na tvrdou bílou čtvrtku. Nechala hezky zaschnout a potom jsem tyto stromečky nalepila na hnědou čtvrtku.  

Na každý stromeček jsem přidělala hvězdičku a je hotovo. Tak trochu podobné stromečkům z 1.12. Ale tyto jsou poněkud menší. 















 Barbie Fashionistas č. 26 - tvář Curvy

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka



 

4 komentáře:

  1. Věrko, vyrobila jsi moc pěkné stromečky. A obdivuji i pěknou halenku, jsi opravdu pilná. Tuhle baculku mám taky, má moc hezkou tvářičku. Jo, ty kalhoty budu za chvíli nosit taky rozepnuté. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne ďalšie okienko.🙂 Táto baculka je pre mňa jedna z najkrajších.
    Skvelý top, o tom, či bábika zapne nohavice nemusíš písať, nevidíme, nevieme.😄 Moje kočky alebo chlapci majú tiež niektoré nohavice, ktoré majú iné strihy a keď si napr. sadnú, tak im vytŕča riť.😄😀

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné stromečky z vánočního papíru. A tahle kočka byla moje vytoužená, pamatuju se, jak se spekulovalo, jestli se u nás bude nebo nebude prodávat :-)

    OdpovědětVymazat