čtvrtek 3. prosince 2020

AK - 4. 12. 2020

 Adventní kalendář

4. prosince 2020



A už se na nás kouká další vánoční stromeček. Už byl sice k vidění v loňském roce, ale to nevadí. 


Barbie Fashionistas č. 25

Svetřík v pink barvě - dokonce jsem se pokusila o upletení vzorečku - a i se povedl. 

Černé kalhoty - vyhodila jsem svoje černé legíny a našila panenkám plno černých legín. 

Vedle panenky leží u krbu polštářek s vánočním motivem - dárek od sběratelky Mary. 

















Tento vánoční stromeček je vlastně takový držák na ubrousky. Jednoduché, hezké, účelné. Nafotila jsem ho i rozložený, to kdyby chtěl někdo takový krásný ubrouskový vánoční stromeček vyrobit. 


Barbie Fashionistas č. 25 - tvář Mbili

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka


6 komentářů:

  1. Ďalší krásny adventný deň.🙂 Ty máš veľmi zaujímavé nápady so stromčekami. Super, tejto černoške sa Pink farba veľmi hodí.☺️ Skvelé, že si sa dala na šitie. Nepotrebné a staré oblečenie je vždy dobré na šitie. ☺️😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že se líbí. Samodělané stromečky je dobrá věc, hlavně kdo má děti (vnoučata). Alespoň budou mít maminky (babičky) do vánoc co dělat.

      Vymazat
  2. I dnešní scénka se mi moc líbí. Hezký stromeček a ještě víc obdivuji krásnou halenku moc se ti povedla. S těmi legínami to je dobrý nápad. Až budu likvidovat moje, tak bych mohla zkusit ušít legíny panenkám. Šila si je na stroji nebo v ruce?

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju. Legíny jsem šila na stroji. Jsou hezky roztahovací, takže jsou skoro každé panence. Pošlu ti střih. Nee, ofotím ho a ty si ho obkreslíš.

    OdpovědětVymazat
  4. Letos je to divný rok, ale panenky mě spolehlivě na vánoce naladí. Moc se mi líbí ten topík.

    OdpovědětVymazat
  5. Super nápad. Líbí se mi, jak jde stromeček nahoře svázat. No a jedovatě růžový topík téhle tmavé krásce neskutečně sluší, skvělá volba :-)

    OdpovědětVymazat