středa 2. prosince 2020

AK - 3. 12. 2020

Adventní kalendář

3. prosince 2020



A máme tu nový vánoční stromeček, takový trochu netradiční. Z pastelek. 


Fashionistas -  Summer Doll Fashion Yellow and White Striped Shirt 

Kalhoty - moje práce. Ano taky někdy šiju, ale jenom sukně a kalhoty. 

Svetřík - dostala jsem krásnou melírovanou vlnu a vyzkoušela jsem nový tvar výstřihu.  Mě se Summer v tomto svetříku velice líbí.  

















A tady už máme náš krásný vánoční stromeček z pastelek.

Vyhrabala jsem ze šuplíku všechny pastelky, velké, malé, neořezané. 

Našla jsem tvrdý karton a pastelky jsem na karton
nalepila. Musím se přiznat, není to můj nápad. Někde jsem viděla fotku a tak jsem podle návodu stromek udělala. Vánoční stromek jsem nakonec trochu ozdobila hvězdičkama, to aby byl vánoční.

Pod stromečkem vidíte balíčky, tak ty jsem taky dělala já. Celkem jsem jich vyrobila asi 7 kusů. 


Fashionistas - Summer Doll Fashion Yellow and White Striped Shirt - tvář Kayla

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka










6 komentářů:

  1. Krásné fotky a stromeček je bezvadný nápad.

    OdpovědětVymazat
  2. Stromeček z pastelek je prima nápad. Summer to moc sluší. Moc hezky jsi všechno nafotila.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi, jak svetr ladí se stromečkem. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tento stromček sa mi páči zatiaľ najviac. Celková pestrofarebná scéna má skvelú pozitívnu atmosféru.☺️
    Outfit je super, svetrík i zelené nohavice.😉🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Pastelkový stromeček je prostě super a moc se mi líbí, jak koresponduje s barevným topíkem panenky :-)

    OdpovědětVymazat