úterý 1. prosince 2020

AK - 2. 12. 2020

 Adventní kalendář

2. prosince 2020



Jsem líná hospodyně, ale taky někdy uklízím. A zrovna nedávno jsem uklízela ve špajzu, a ejhle.Našla jsem ještě perníčky z loňských vánoc. Tak jsem je hezky probrala a našla jsem plno srdíček, hvězdiček a jeeeden perníkový stromeček. 


Fashionistas - Sassy - Swappin Styles Sporty 

Na sobě má pletené šaty z fialové vlny. 

Tentokrát jsem se snažila a všechna děvčata mají na sobě buď něco upleteného anebo ušitého. 

A koukám, nemá boty. 






A tady už jsou vidět ty moje perníčky: stromeček, srdíčka, prasátko a někde jsem dokonce viděla i kapra. No ale na fotce ho nemám.  A je tam dokonce i jeden ozdobený perník - asi ovečka. 
Joooo jak začne člověk uklízet, to se najde věcí.


Fashionistas - Sassy - Swappin Styles Sporty - tvář Summer

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka




4 komentáře:

  1. My jsme malovali špajz, ale perníčky jsem tam nenašla. Já je nepeču a kdyby, tak by určitě nevydržely.;-) Perníkový stromeček je pěkný a Sassy to moc sluší.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Á mňam, perníčky.☺️ Robíš mi chúťky. 😄 Skvelé druhé okienko kalendára. Sassy je kočka.❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Teda koukám, že Sassy už má dárky nakoupené a zabalené. :-) U stromečku se mi líbí ten podstavec z hvězdičky.

    OdpovědětVymazat
  4. Perníčky k Vánocům prostě patří. Taky pečeme, včera jsem zdobily. A jsem ráda, že letos jsou opravdu mekoučké hned po upečení :-)

    OdpovědětVymazat