pondělí 30. listopadu 2020

AK - 1. 12. 2020

 Adventní kalendář

1. prosince 2020


Tak jsem se letos zase rozhodla vytvořit pro Vás Adventní kalendář.

Tématem pro tento rok budou vánoční stromečky, různé: velké, malé, lepené, kreslené, moje výroba, zapůjčené, darované, hezké, málo hezké ......

První vánoční stromeček, teda stromečky, jsou vyrobené z balicího vánočního papíru. Moje výroba.


Tyto stromečky by vám ráda představila moje Fashionistas - Raquelle - Life in the Dreamhouse

Má na sobě pletené šaty v barvě pink - moje práce. 

Šaty jsou již staršího data, ale této kočce moc sluší. 

Kolem krku má ozdobu - taky moje práce.








Balicí papír jsem rozstříhala na proužky a nalepila na tvrdou čtvrtku. Nahoru jsem přilepila hvězdičku. No a vánoční stromečky jsou hotové. Můžete vyrábět i s malýma dětma, vnoučatama. Dětičky budou sice špinavé od lepidla, ale to nevadí. 


Raquelle - Life in the Dreamhouse - tvář Raquelle

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka






6 komentářů:

  1. Já se mám, i letos jsou dva adventní kalendáře. Tvůj a od Mery. Krásné fotky, obdivuji stromečky, jsou jednoduché a moc pěkné. Kdybych je lepila s vnoučaty, tak bych od lepidla byla i já a možná víc než děti.;-) Raquelle to moc sluší, líbí se mi barva šatů.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, veľmi sa teším, že pokračuješ v tradícií a i tento rok si vytvorila adventný kalendár so svojimi bábikami.❤️ Teším sa, stromčeky sú vďačná téma. Som zvedavá aké si ešte vymyslela, lebo tieto sú super. Ja som viac stromčekov vtedy dokúpila, lebo 24 kusov nie je úplne najjednoduchší počet.😄🤗

    OdpovědětVymazat
  3. Mary jsem ráda že se líbí.
    Plno stromečků jsem udělala, nějaké jsem dostala, nějaké jsou půjčené.
    Už jsem viděla tvoje hvězdičky, máš to opět moc krásné. To já jsem tak trochu lempl, nemám to tak načinčané.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem ráda, jen mě mrzí, že začátek jsem zmeškala, ale já to rychle dohoním. Raquelle tahle barvička opravdu moc sluší. A díky za inspiraci na stromečky ;-)

    OdpovědětVymazat