středa 25. listopadu 2020

Vajíčko

 Vajíčko

Jsou různé druhy vajec - syrová, vařená naměko, vařená natvrdo.                                                               A tohle je příběh jednoho z nich.

Můj muž se rozhodl upéct koláč. Připravil si mouku, cukr  ..... a protože jsem zrovna procházela kuchyní:

"Věruš, dones mi 3 vejce ze špajzu" a já jsem donesla 3 vejce ze špajzu, položila jsem je na pracovní pult a šla jsem si sednout k počítači.

Chvíli nato slyším "Kruci, co je to za vejce, nejde rozklepnout!"

Blik - cvak - a tady začíná příběh  "vajíčka"

Máme slepice a tudíž i domácí vajíčka. 



Večer přinesl můj muž košíček se 12ti vajíčky, já je přeskládala do pouzdra na vajíčka.
 

V košíčku zbyla 2 vejce, tak jsem se rozhlédla po kuchyni a vidím u plotny ležet ještě jedno vejce. Někdy tam dávám vejce vařené, někdy syrové. 


Do jedné ruky jsem vzala 10 vajec, do druhé ruky 2 vejce z košíku a sáhla jsem ještě pro to třetí vejce.
"Mám vyzkoušet jestli je vařené nebo syrové? Ale prdím na to, odnesu je všechny do špajzu."


A tak se stalo že jsem svému muži druhý den donesla ze špajzu 2 syrová vejce a 1 vejce vařené.

Ale pozor, tohle není konec příběhu.

Dneska ráno jsem vstala, umyla jsem se, učesala, oblékla a šla jsem si vzít v kuchyni prášek na štítnou žlázu. Jdu si natočit vodu, zapiju prášek a chci si uvařit čaj.

Otočím se vpravo, sahám po konvici na vodu  ................... a začala jsem se hrozně moc nahlas smát.


 Jakpak dlouho vydrží mému muži psát na vařená vajíčka  ....  V A Ř E N É ... ??????

Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka





7 komentářů:

  1. Věrko, pobavila jsem se. A obdivuji Tvého muže, že peče koláče. Manžel jednou upekl tvarohovou bábovku, to když jsem přišla z nemocnice po operaci. Povedla se mu, ale už to nezopakoval. Ale vaří a to dobře.
    Také ráno beru prášek na štítnou žlázu, mám sníženou funkci štítné žlázy.

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasný muž. 😉 Varené 🥚 asi už pôjde len na ranajkym

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné povídání. Na vařená vejce píšeme tužkou V, aby to také bylo jasné hned.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj, to je milý príbeh. Máš šikovného muža a je u Vás veselo.😃😀😊
    Domáce vajíčka sú super, nie ako tie kupované z veľkých supermarketov.

    OdpovědětVymazat
  5. To mě fakt pobavilo 😂 Pohotová reakce od manžela 👍

    OdpovědětVymazat