úterý 12. prosince 2023

Adventní kalendář - 12. prosince 2023

 Adventní kalendář

12. prosince 2023

Přijela babička

 

Lilli: Ahoj babi, jdeš mě hlídat?

Babi: No to néééé. Ale když nemáš doma mamku a taťku. A Alex je na výletě, tak jsem za tebou přijela, to abys nebyla doma sama.

Lilli: A babi kde máš dědu?

Babi: Dědka jsem nechala doma, alespoň si od něj trochu odpočinu. A kam že to jeli taťka s mamkou?

Lilli: Na nějaký Zámek Lužec. Je to prý někde u Nejdku.

Babi: A kam jela Alex?

Lilli: Alex jela se školou na týden k moři.

Lilli: Babi dáme si kafe a mamka už napekla pečivo - tak jí něco z toho sníme.

Babi: Souhlas a ukaž mi to krásné Album.






.............................................................................
.................................................
......................

Masarykovo vánoční cukroví

180 g vlašských ořechů

300 g hladké mouky 

200 g másla

100 g cukr moučka

1 žloutek

1. Vlašské ořechy namočíme přes noc do vody, potom usušíme a nasekáme nadrobno

2. Vypracujeme těsto, uválíme válečky, zabalíme do potravinářské fólie a dáme do lednice ztuhnout

3. Po vyndání z lednice nakrájíme na slabá kolečka a položíme na pečící papír

4. Pečeme na 170°C do růžova  - po upečení obalíme v moučkovém cukru. Recept jsem nezkoušela, takže nevím přesně dobu pečení.

 

Pokračování zítra
Přeji krásný den
Vaše babi Věrka


Žádné komentáře:

Okomentovat