pondělí 11. prosince 2023

Adventní kalendář - 11. prosince 2023

 Adventní kalendář

11. prosince 2023

Taťka na rybách
 
Tak jsem šla na náš rybník fotit - jakože tajťka chytá ryby. 
Udělala jsem si silným klackem do ledu díru - teda jenom malou -
        no a v polovině focení udělal najednou telefon gl gl - a byl konec s focením.
Musela jsem dofotit doma - tady je výsledek mého snažení
 

Člun, sedátko, udici a ryby mám zapůjčené od kamarádky Marcelky
Nádobu na kafe - termosku - jsem vytvořila sama


 

Svetřík - Lilli má na sobě svetřík od mamky

              a dopletla jsem čelenku


Měla jsem doma takovou hezkou vlnu - a tak jsem se rozhodla uplést pánský svetr. 

Včera jsem ještě dodělávala čepici - s bambulí.  

 

 
Fotky nic moc
 

 
Tapeta - to je vlastně nástěnný kalendář  ----- a je na ní vyfocený náš městský rybník 


.......................................................................

.............................................

.........................

Linecké - slepované

21 dkg hladké mouky

14 dkg másla

7 dkg cukru moučka 

1 vejce + 1 lžička prášku do pečiva

1. Vypracujeme těsto, zabalíme do potravinářské folie a necháme do druhého dne odpočinout.

2. Druhý den znovu propracujeme, vyválíme a vykrajujeme kolečka - jeden plech bez otvorů a druhý plech děláme kolečka s otvorem. 

3. Pečeme při 180 C asi tak 10 - 12 minut. 

4. Po upečení a vychladnutí slepujeme marmeládou - nejlepší je rybízová anebo višňová.

 
Pokračování zítra
Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat