pondělí 16. ledna 2023

Tutanchamon - jeho hrobka a poklady

 Tutanchamon

jeho hrobka a poklady


Velkým přáním naší dcery Lucie bylo - vidět výstavu Tutanchamon. 

Mám ve Viničných Šumicích kamarádku - a tak bylo rozhodnuto, pojedu s ní. 
Navštívím kamarádku, přespíme u ní a půjdeme do Brna na výstavu Tutanchamon.
Panenky jsem nevzala, takže tentokrát výlet bez mých holek.





Tak ta brejlatá bábrlína - to jsem prosím JÁ

















Z výstavy jsem si odnesla - VIZITKU + RAZÍTKO  A  HLAVU  TUTANCHAMONA
v pěkné papírové tašce

Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka

2 komentáře:

  1. Parádní výstava.Mám slabost pro Egypt.Byla jsem tam 2x na dovolené a hned bych jela zase.Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná výstava, děkuji za zprostředkování. Naše holky tam byly se školou a byly nadšené, i když myslím, že vizitku do deníku nekoupily, jen nějakou minci...

    OdpovědětVymazat