sobota 21. ledna 2023

Moje cestování po Praze - 2

Cesta do Prahy - 2 



 

Naše cesta po Praze začíná v nemocnici Motol.

No a snídaně u McDonald - kluci vnuci se už vždycky moc těší.

Já se teda taky moc těším - i když mám snídani z domova  - ale kafe si  dávám v Mekáči  - to mi chutná. 

 






Naše první cesta po snídani u Mekáče vedla tentokrát k Žižkovské věži 

Televizní věž a nejvyšší vyhlídková stavba v ČR (216 m)

přístupná pouze výtahem, otevřeno 18. 2. 1992

Na poslední fotce vpravo už jsou vidět malá miminka zřetelněji.

Fotky nic moc - počasí nebylo zrovna ideální - byla mlha. 




Posezení v kulatých křesílkách bylo parádní.





No a samozřejmě mám vizitku i razítko


Po návštěvě Motola a dobrém obědě jsme všichni vyrazili - kam?
No přeci do muzea Karla Zemana.
A kde je muzeu Karla Zemana?
To přejdete přes Karlův most - a vlevo po schodech dolů - a už jste tam


A už tu máme fotky z muzea


Bylo na co koukat a hlavně zkoušet, ohmatávat, fotit se 





Můžete si sáhnout na jakýkoliv exponát a vyzkoušet různé věci
jako třeba tento "létací stroj"



Můžete si i natočit záběry k filmu "Baron Prášil" - to jak letí na dělové kouli.
Až po příchodu domů jsem zjistila že nemám z tohoto natáčení ani jednu fotku.
Jo a v muzeu jsme strávili skoro 2 hodiny - 
vřele doporučuji jak pro děti - tak pro dospěláky






Tak tohle je krásné WC - je tady i přebalovací pult pro mimina


Samozřejmě mám i plno vizitek a razítek - naobědvali jsme se v 
restauraci Kozlovna - moc dobře tam vaří, všem moc chutnalo.


A tady ještě vizitka a razítko z muzea Karla Zemana

Přeji všem krásný den
Vaše babi Věrka

2 komentáře:

  1. Věruško, bezvadný výlet jsi měla s vnoučaty ! A koukám, že i panenku jsi vzala... Měj se hezky, Lenka.
    www.babilenka.cz..

    OdpovědětVymazat