středa 5. října 2022

Alex na houbách

 Jak Alex našla houby a šípky

Bydlíme v ulici Za Potokem. 

Takže kdo si chce se mnou pokecat u mě doma  - tak musí přes most.

Abych řekla pravdu, tak most zase není až tak veliký - ale je to most.



Vpravo se jde k nám, vlevo bydlí sousedi.


A právě vlevo je takový malý březový háj - je fakt malý - jenom pár stromů.
No a tam jsem objevila krásnou muchomůrku. 
Takže fofrem domů, vzít foťák, mojí Alex a honem zase zpátky.


Muchomůrka je tam pouze jedna - ale je krááásnááá.


O kousek dál jsem našla ještě šípkový keř a pár klouzků.


Klouzky jsem nesbírala, ale vzala jsem pár šípků.



Včera přinesl z lesa můj muž pár hub - tak je zavařil. A já jsem rozkrojila šípky na sušení.
Takhle to všechno dopadlo.



Přeji pěkný zbytek dne
Vaše babi Věrka


3 komentáře:

  1. Věruško, zdravím. Fotky s muchomůrkou a Alex jsou moc hezké. Moc ráda chodím na houby, u nás teď začaly konečně hodně růst. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak muchomůrka je sice jedna, ovšem luxusní :-) Takový malý hájek a taková úroda... Šípky na zimu určitě parádně poslouží... :-)

    OdpovědětVymazat