sobota 27. srpna 2022

Techmanie Plzeň

 Výlet do Techmanie v Plzni




Spolek "Nový kurz" při MěÚ Nové Sedlo pořádal dne 20. 7. 2022 
jednodenní výlet do Techmanie Plzeň.
Tak to jsem samozřejmě nesměla chybět - a měla jsem ssebou i dvě Barbie holky.
 

A hned ve vstupní hale jsem je musela vyfotit - že prý jinak nepůjdou "dál"


Tak jsem si hned dala kafčo a holky zatím okukovaly okolí. 


Techmanie se nachází v jedné z bývalých výrobních hal Škodových závodů. 


Krásné posezení, pěkné a čisté zázemí a dobře tady vaří. Oběd mi chutnal. 
 


Albert Einstein


Tady nevím co jsem udělala špatně - divná fotka. 
Ale možná je tomu na vině právě tato kouzelná koule. 








Prolezla jsem všechno, ale nejvíce se mi asi líbil tento kontejner
 - potápějící se Titanic - parádní zážitek





Techmanie není určená jenom pro děti  - ale i pro dospěláky 
Každý zde něco najde.



Z Techmanie se šlo i do Planetaria 





Společná fotka návštěvníků Techmanie  - 20. 7. 2022 


A samozřejmě nesměla chybět razítka a turistické vizitky. 

Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka


8 komentářů:

  1. To musel byť super výlet. Ani som netušila, že máš dve BMR Mbili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, mám dvě. Ale každá je na jiném těle, ta jedna je vyšší. To mi ale nevadí, budou v letošním Adventním kalendáři a budou z nich sestry.

      Vymazat
  2. Věruško, prima výlet jsi měla. A to jsem ráda, že jsi panenky vzala sebou ! Moc Tě pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lenko, jsem moc ráda že se ti moje povídání líbí. Už jsem dlouho nebyla na tvých stránkách, není čas, plno práce na zahradě.

      Vymazat
  3. To vypadá fakt super, škoda, že je to tak daleko 😞

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, tak to je super vynikajúca náučno-vzdelávacia výstava s množstvom interaktívneho programu pre každého, bez vekového rozdielu.😎 Aj plastové dievčatá si to náramne užili. Mne by sa určite najviac páčil potápajúci sa Titanik. Ani ja som nevedela, že máš dve BMR Mbili.😲 Je to moja obľúbená bábika. Krásny výletik ste cez leto absolvovali.🤗👍🙂

    OdpovědětVymazat